Reklamy pro Blizzard budou od Massive Inc.

4. prosinec 2008 10:52 / Zdeněk Princ / Novinky / Diskuze (3)

Už před nějakou dobou přišli chytří lidé na to, že hry skýtají skvělou možnost reklamy, což logicky vyústilo ve vznik několika velkých firem, zabývajících se reklamou výhradně v tomto odvětví multimediální zábavy. Jednou z prosperujících firem je i Massive Inc., která se postarala o naplnění reklamních prostor především ve velkých sportovních a závodních titulech, ke kterým dnes přibývá jedna velká ryba v pomyslném rybníce. Není jí nikdo menší než společnost Activision Blizzard. Pokud se ale v tuto chvíli děsíte toho, že v některém z dungeonů chystaného Diabla 3 potkáte reklamu na zaručeně šťavnatý hamburger, nemusíte se strachovat.

Smlouva, kterou obě zmíněné společnosti mezi sebou uzavřely, se vztahuje pouze na webovou reklamu v síti Blizzardích stránek, a pochopitelně pak i na portál Battle.net. Ostatně, záruka, že Massive Inc. nebude cpát reklamu do her samotných, byla stěžejní podmínkou celého kontraktu, což potvrzuje i hlavní manažer Blizzardu, Paul Samos: „Smlouva neobsahuje herní reklamu – Massive respektuje náš postoj vůči reklamě, která by mohla vyrušovat od hraní, nebo jinak napadala naše hráče.“ Vše se tedy zdá být poměrně logicky a chytře nastaveno, snad tedy nebudou stránky reklamou přehlceny…

Zdroj: PR

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
9792875
Nastvany_Cernobyl napsal 4. 12. 2008 v 14.40

Mas kvalitni :)

Nahlásit nevhodný obsah

20799309
Lupulin napsal 4. 12. 2008 v 13.52

..::KFC Cleaver::..
5-25 Dmg
100% Enhanced Damage
10-50 Hot(fire) Damage
10-50 Spicy(poison) Damage
Instantly kills lesser animals

Nahlásit nevhodný obsah

20824247
thurgaus napsal 4. 12. 2008 v 11.39

Většinou to vždy začíná tím, že "nebude" a na konec je. Takže očekávejme hry plné reklamy. Jen doufám, že pokud to firmám přinese zisk, projeví se to buď snížením ceny(stěží), nebo zvýšení kvality (ovšem ta nezáleží zas až tak na penězích), případně, což by bylo nejlepší, produkovat více her mimo zavedené série a s nezaručeným komerčním úspěchem.

Nahlásit nevhodný obsah