ea-nyni-zvazuji-data-vydani-mnohem-pecliveji
Novinka EA nyní zvažují data vydání mnohem pečlivěji

EA nyní zvažují data vydání mnohem pečlivěji

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

26. 2. 2009 10:27
Reklama

Je to každý rok stejný příběh. Na Vánoce se vyrojí několik desítek herních titulů, které se dožadují hráčovy pozornosti a křičí na něj z polic herních obchodů, že si má koupit právě je. A automaticky tak dochází k tomu, že na některé sice zajímavé, ale ne až tak prodávané tituly jednoduše zapadnou, byť je v herních magazínech celý svět ohodnotí vysoce nadprůměrně. Firma Electronic Arts s tím má své zkušenosti. Minulé Vánoce zůstaly lehce za očekáváním prodeje nových IP jako Mirror's Edge a Dead Space a papaláše v EA to rozhodně nenechalo chladnými. Generální manažér studia EA Redwood Shores prozradil serveru Games Industry, že nastal ten pravý čas, aby se herní průmysl naučil pár věcí od toho filmového. "Myslím, že pro celé herní odvětví konečně nastal čas uvědomit si, že bychom to mohli dělat stejně jako filmy. Ty jdou do kina na štědrý den, v létě zase nechybí blockbustery, a my bychom se od nich mohli naučit, že můžeme hru vydat prakticky kdykoliv a pokud bude dobrá, tak si ji lidi prostě koupí a není třeba se soustředit pouze na dva týdny v roce. A my se toho budeme snažit docílit s našimi příštími hrami. " Dobré vědět, že Electronic Arts konečně řekli nahlas to, co si mnozí myslí už několik let. Jestli to ale také myslí vážně, to se dozvíme až letos v prosinci...

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama