inspirace-pro-beyond-good-evil-i-z-9-11
Novinka Inspirace pro Beyond Good & Evil i z 9/11

Inspirace pro Beyond Good & Evil i z 9/11

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

6. 4. 2009 09:56
Reklama

Abyste udělali skvělou hru, potřebujete inspiraci. Třeba si jen tak vyjít před dům a pozorovat dva motýlky, jak se honí kolem jabloňe. A hned vás napadne třeba Flower. Nebo jít do obchodu, na který útočí armáda zombáků. A hned vám začne v hlavě vrtat červík se jménem Dead Rising. Anebo se koukáte na televizi, jako populární Michel Ancel, kde zrovna dávají reportáž z útoku teroristů na dvě věže Světového obchodního centra z jedenáctého září roku 2001 a napadne vás třeba Beyond Good & Evil.

"Určitě mě ovlivnilo mnoho věcí: Miyazakiho představy, moje vlastní výmysly, politici a média obecně, celý ten mediální humbuk kolem jedenáctého září, atmosféra strachu, kterou vyvolávala CNN a zprávy přímo od armády, to vše mě nesmírně ovlivnilo při tvorbě Beyond Good & Evil."

Ale v rozhovoru pro francouzskou stránku All-Gamers nešlo jen o inspirace k jedničce. Divocí žabožrouti se samozřejmě ptali i na dvojku. "Ano, mohu potvrdit, že dvojka bude přímo navazovat na první díl. Ovšem bude mnohem lepší, když budete všechno objevovat za pochodu, než abych vám to teď vyklopil. Samozřejmě chceme v příběhu pokračovat a reagovat na věci, které se udály v jedničce."

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama