„Ne“ pro cel-shade grafiku Borderlands
Ne, že by hry jako Prince of Persia, či Afro Samurai určovaly nový směr ve vývoji videoherní grafiky, přeci jen je ale příjemné občas se oprostit od realismu a koukat na rozpohybovaný komiks. Podle včerejších zpráv bychom se měli podobným způsobem graficky vyžívat i v případě chystané hry Borderlands, ovšem dnes vývojáři Gearboxu tuto fámu vyvrací. Za všechny promluvil velký šéf Randy Pitchford a vysvětlil, že Borderlands určitě nebudou mít cel-shade grafiku (cel-shade je proces renderování komplexní scény tak, aby vypadala jako kreslená – pozn. red.). Na druhou stranu ale dodal, že úroveň vizuálního stylu bude velice kvalitní a v mnoha směrech až šokující. Vše bychom se měli konkrétněji dozvědět za tři dny, kdy budou spuštěny oficiální stránky hry, na kterých budou k dispozici i obrázky ze současného stavu hry. Další porci informací a dost možná i samotnou ukázku z hraní bychom se pak měli dozvědět z E3, která se již kvapem blíží.