ne-pro-cel-shade-grafiku-borderlands
Novinka „Ne“ pro cel-shade grafiku Borderlands

„Ne“ pro cel-shade grafiku Borderlands

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

10. 4. 2009 09:43
Reklama

Ne, že by hry jako Prince of Persia, či Afro Samurai určovaly nový směr ve vývoji videoherní grafiky, přeci jen je ale příjemné občas se oprostit od realismu a koukat na rozpohybovaný komiks. Podle včerejších zpráv bychom se měli podobným způsobem graficky vyžívat i v případě chystané hry Borderlands, ovšem dnes vývojáři Gearboxu tuto fámu vyvrací. Za všechny promluvil velký šéf Randy Pitchford a vysvětlil, že Borderlands určitě nebudou mít cel-shade grafiku (cel-shade je proces renderování komplexní scény tak, aby vypadala jako kreslená – pozn. red.). Na druhou stranu ale dodal, že úroveň vizuálního stylu bude velice kvalitní a v mnoha směrech až šokující. Vše bychom se měli konkrétněji dozvědět za tři dny, kdy budou spuštěny oficiální stránky hry, na kterých budou k dispozici i obrázky ze současného stavu hry. Další porci informací a dost možná i samotnou ukázku z hraní bychom se pak měli dozvědět z E3, která se již kvapem blíží.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama