Chytré tlačítko a RPG prvky v Brink od Bethesdy

3. červen 2009 12:00 / sleepless. / Novinky / Diskuze (2)

Čím se nedávno oznámená hra Brink od Splash Damage liší od jiných stříleček? Tak trošku svých vzhledem, hra má totiž jistý komiksový nádech. Hlavně se však liší tím, jak spojuje prvky z různých druhů akčních her. Krom obvyklého střílení v pohledu první osoby nabídne Brink i špetku free runningu ala Mirrors Edge, RPG schopnosti a systém povolání ala Team Fortress 2. Tohle všechno bude hráči přístupné v single i multiplayeru, což zní zajímavě hlavně pro singleplayerovou část.

Brink se odehrává v nedaleké budoucnosti, kdy se rozpustily ledovce, hladina moří se zvedla, spousta lidí se utopila a vlastně jediným místem na Zemi, kde se dá žít, je umělé plovoucí město Ark – Archa. No a právě o nadvládu této poslední bašty lidské civilizace usiluje na jedné straně víceméně policejní organizace, zatímco na straně druhé stojí rebelové. Hráč se může přidat na kteroukoli ze stran, a hned jak si stvoří postavu a vybere povolání (může v průběhu hry měnit), tak se může vrhnout do hry v sérii misií, které lze absolvovat v libovolném pořadí.

Hratelnost bude ve většině okamžiků nejvíce připomínat klasickou střílečku. Přidání hopsání a plynulého pohybu členitým prostředím ve stylu free running by však mělo zvednout tempo, aniž by to nějak navýšilo komplexitu. Pro hráče, kteří hodně střílí a nechtějí se otravovat s překonáváním překážek vurčitých segmentech hry, bude k dispozici chytré tlačítko, které všechno vyřeší. Chytré tlačítko za hráče překoná hopsací pasáž, aby se sám mohl soustředit na odpravování nepřátel. Chytré tlačítko za hráče překoná ohnivou bariéru, aby se nespálil a nezabil se pádem do hlubiny.

Splash Damage zatím na rovinu neprozradili, jestli je použití tohoto tlačítka nějakým způsobem regulováno, protože si dokážeme představit, jak to někomu totálně ruinuje zážitek ze hry. Ale pro tuto chvíli nebudeme přemýšlet negativně. Brink vypadá zajímavě po stránce vizuální, koncepční i svou hratelností. Brzy se snad dozvíme víc.

Zdroj: IGN

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20811023
gygant napsal 3. 6. 2009 v 20.28

Jestli si myslí, že tohle casual tlačítko povede k většímu úspěchu hry, k tomu, že si hru koupí i jiná cílová skupina (čti Wiičkaři a podobní), tak jsou podle mne na hrubém omylu.

Nahlásit nevhodný obsah