Akční adventure Omikron Karma bude využívat PhysX technologie

31. srpen 2005 10:09 / sleepless. / Novinky / Diskuze (0)

Užití fyzikální technologie PhysX od kalifornské společnosti AGEIA Technologies sem mezi developery rozšiřuje jako nákaza. Nedávno užití PhysX ohlásili tvůrci z Mythic Ent. a nyní se svojí troškou do mlýna přišli tvůrci z francouzského týmu Quantic Dream.Tvůrci z Quantic Dream poměrně nedávno dokončili titul Fahrenheit, který se již velmi brzy objeví v obchodech. Jak už dříve oznámili, tak je jejich dalším projektem je pokračování akční adventure Omikron: Nomad Soul, které se bude jmenovat buď Omikron Karma. Podle jednoho z pohlavárů týmu Quantic Dream Guillauma de Fondaumiéra nabídne tvůrcům užití realtime fyziky od spol. AGEAIA celou řadu nových možností, jak v Omikron Karma oživit herní svět. Užití PhysX SDK bude pro hráče znamenat skutečně interaktivní lokace, zejména pro ty , jejichž PC budou vybavena speciální kartou s AGEIA PhysX procesorem.Společnost AGEIA Technologies zase ústy Kathy Schobackové vyjádřila potěšení nad tím, jakým způsobem tvůrci z Quantic Dream jejich produkt užívají při vývoji Omikron Karma, což určitě ze hry udělá ještě zajímavější titul.O posledním vyjádření se dá s úspěchem pochybovat, ale co se dá dělat. Jde o obvyklé PR řeči. Doposud blíže nepředstavený titul Karma Omikron by se měl ve verzi pro PC,Xbox 360 a PS3 objevit v obchodech až v roce 2007.

Zdroj: PR

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!