akcni-adventure-omikron-karma-bude-vyuzivat-physx-technologie
Novinka Akční adventure Omikron Karma bude využívat PhysX technologie

Akční adventure Omikron Karma bude využívat PhysX technologie

sleepless.

sleepless.

31. 8. 2005 08:09
Reklama

Užití fyzikální technologie PhysX od kalifornské společnosti AGEIA Technologies sem mezi developery rozšiřuje jako nákaza. Nedávno užití PhysX ohlásili tvůrci z Mythic Ent. a nyní se svojí troškou do mlýna přišli tvůrci z francouzského týmu Quantic Dream.Tvůrci z Quantic Dream poměrně nedávno dokončili titul Fahrenheit, který se již velmi brzy objeví v obchodech. Jak už dříve oznámili, tak je jejich dalším projektem je pokračování akční adventure Omikron: Nomad Soul, které se bude jmenovat buď Omikron Karma. Podle jednoho z pohlavárů týmu Quantic Dream Guillauma de Fondaumiéra nabídne tvůrcům užití realtime fyziky od spol. AGEAIA celou řadu nových možností, jak v Omikron Karma oživit herní svět. Užití PhysX SDK bude pro hráče znamenat skutečně interaktivní lokace, zejména pro ty , jejichž PC budou vybavena speciální kartou s AGEIA PhysX procesorem.Společnost AGEIA Technologies zase ústy Kathy Schobackové vyjádřila potěšení nad tím, jakým způsobem tvůrci z Quantic Dream jejich produkt užívají při vývoji Omikron Karma, což určitě ze hry udělá ještě zajímavější titul.O posledním vyjádření se dá s úspěchem pochybovat, ale co se dá dělat. Jde o obvyklé PR řeči. Doposud blíže nepředstavený titul Karma Omikron by se měl ve verzi pro PC,Xbox 360 a PS3 objevit v obchodech až v roce 2007.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama