bioshock-duchovni-nastupce-legendarni-rpg-3d-akce-system-shock-2
Novinka BioShock - duchovní nástupce legendární RPG 3D akce System Shock 2

BioShock - duchovní nástupce legendární RPG 3D akce System Shock 2

sleepless.

sleepless.

9. 10. 2004 07:17
Reklama

Skrze článek na GameSpotu došlo včera k představení nového projektu od společnosti Irrational Games, který právě dokončil 3D akci Tribes: Vengeance a dokončuje takticko-akční komiksovou RTS Freedom Force vs Third Reich. Spousta hráčů doufala, že tím novým projektem bude další díl v legendární 3D akční RPG sérii System Shock, ale bohužel tomu tak není. Není však třeba ničeho litovat. Nový projekt je totiž sám o sobe dosti zajímavý. Název nového titulu je BioShock a jedná se o first person 3D akci s lehkými RPG prvky, která se odehrává v tajemné genetické laboratoři. Laboratorní komplex je pozůstatkem z 2. světové války, ale někdo, nebo něco ji v posledních letech změnilo na supermoderní genetickou laboratoř se spoustou divného vybavení a ještě podivnějšími obyvateli. Hráč se v tomto prostředí ocitne aniž by tušil kdo je, kde je, jak se do laboratoře dostal, jak se z ní zase dostat ven, neví prostě vůbec nic. Jeho cílem je tedy zjistit vše důležité a dostat se pryč. Celý komplex je plný mrtvých těl a jedinými živými tvory jsou potvory zvané Dronez, Soldiers a Predators. Jedná se viditelně o výsledky šílených pokusů, protože jejich vzhled je opravu neobvyklý. Jejich těla jsou složena z různých lidských částí a připomínají nepovedené pokusy o tvorbu Frankensteina. Každá ze tří výše jmenovaných tříd nepřátel má v komplexu svůj každodenní program a úkoly, které plní. Dronez sbírají mrtvá těla a extrahují z nich genetické informace, Predators loví Dronez a Soldiers zase Dronez ochraňují. Hráč bude moci využívat genetické informace získané ze zabytích Dronez a používat je v podobě plasmidů k vylepšení svých vlastností. Jednotlivé plasmidy však bude možné aplikovat pouze na předem daných místech, čímž chtějí tvůrci hráče donutit, aby přemýšlel. Co se týče zbraní, bude k dispozici 5 základních typů, které bude opět možné na specifických místech měnit a upravovat ve zbraně zcela jiné. Důležitou roli sehraje i foťák. Pokud se hráči podaří vyfotit kvalitní fotky některých nepřátel, tak bude mí později v boji výhodu, jelikož bude znát slabá místa oné potvory. Hra je postavena na enginu použitém v Tribes: Vengeance, což je v podstatě modifikovaný Unreal 2004 engine.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama