integrace-speedtree-technologie-do-unreal-enginu-3
Novinka Integrace SpeedTree technologie do Unreal Enginu 3

Integrace SpeedTree technologie do Unreal Enginu 3

sleepless.

sleepless.

17. 3. 2005 16:55
Reklama

Společnost IDV oznámila, že jejich technologie SpeedTree, byla integrována do Unreal Enginu 3 společnosti Epic Games, což ocení zejména vývojáři, kteří hodlají Unreal Engine 3 použít jako základ pro své budoucí projekty.Pro vývojáře, kteří si v budoucnu zakoupí licenci k použití Unreal Engine 3 technologie to znamená velkou výhodu hned v několika oblastech. Předně nebudou nuceni platit navíc za samostatnou SpeedTree licenci a díky integraci SpeedTree přímo do Unreal Enginu 3 dojde ke zrychlení a usnadnění vývoje.Integrace SpeedTree do Unreal Enginu znamená, že vývojáři mohou rychle a "jednoduše" zaplnit požadovanou herní plochu různými druhy detailně zpracované vegetace včetně více než 100 druhů stromů, keřů, trav atd. Co se týče stromů, tak ty bude navíc možné "kreslit" přímo na terén a nebude nutné je umisťovat individuálně. Všechny stromy bude navíc možné animovat a následně editovat v reálném čase díky SpeedTree CADu.SpeedTree je hardwarově nezávislá technologie, která se ve hře postará o zpracování realistických stromů i vegetace včetně efektu větru a přitom má minimální dopad na rychlost hry a frame rate. Veškeré modely sice vypadají realisticky, ale ve skutečnosti se jedná o modely složené z minimálního množství polygonů. Technologie SpeedTree byla a je úspěšně užívána v řadě projektů, nejenom herního charakteru. Další informace jsou k dispozici na oficiální homepage společnosti IDV, přičemž můžeme jenom doporučit návštěvu této galerie, kde jsou k dispozici nádherné ukázky toho jaké stromy lze díky SpeedTree v projektech postavených na Unreal Engine 3 projektech vytvořit.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama