Metronome žije, představení FPS Desert Dinner
O švédském týmu Tarsier Studios nebylo slyšet více než rok a půl. Naposledy se jeho členové představili s titulem The City of Metronome v květnu roku 2005 na E3 2005 v Los Angeles. Už to tedy vypadalo, že Tarsier Studios potichu ukončilo svoji činnost. Zdání však tentokrát klamalo, což dokazuje spuštění nové homepage Tarsier Studios i dvojice teaser stránek připravovaných titulů The City of Metronome a The Desert Diner. Z prvně jmenovaného titulu jsou k dispozici nové screenshoty a z FPS titulu The Desert City pak screenshoty i první informace, protože jsme o něm zatím neslyšeli.
Desert Dinner je FPS co využívá (stejně jako The City of Metronome) enginu od Artificial Studios a Immersion Games, která se odehrává v postapokalyptickém mexickém městečku. Hra podporuje PhysX fyziku od společnosti Ageia, takže je všechno ve městě zničitelné a kromě realisticky ztvárněných mrtvých těl létajících vzduchem podporuje i pokročilou simulaci oblečení a pohybu kloubů. Nic z toho samozřejmě neznamená, že půjde automaticky o skvělou hru. Ostatně, tvůrci sami zatím o Desert Dinner hovoří jako o technology demu.