speedtree-technologie-v-rts-officers
Novinka SpeedTree technologie v RTS Officers

SpeedTree technologie v RTS Officers

sleepless.

sleepless.

21. 12. 2005 13:10
Reklama

Ruská vydavatelská společnost game Factory Interactive oznámila, že válečná 3D RTS Officers od týmu 3Agames je další z mnoha, která se hráčům pokusí nabídnout realisticky zpracovanou trávu, stromy i keře skrze užití známé technologie SpeedTree. Officers je 3D RTS s poměrně propracovanými RPG prvky (na to že jde primárně o RTS), v níž hráč plní roli vrchního velitele vojenských jednotek. Jedním z mnoha důležitých prvků, jež hra nabízí, je interakce hráče, respektive jeho jednotek, s prostředím a hlavně objekty v něm. K takovým objektům patří nejenom budovy, nebo všechny jednotky, ale i stromy, keře a tráva.

Zatímco zničitelné budovy a další jednotky tvůrci do hry implementovali vlastními silami, tak s realisticky vypadající a hlavně se chovající flórou si nechali pomoci. Ta pomoc má podobu dobře známé a hojně využívané technologie SpeedTree díky níž například stromy ve hře vypadají skutečně jako stromy, ale hlavně se tak i chovají a jejich vlastnosti odpovídají skutečnosti. Větve stromů, nebo i tráva se tudíž realisticky pohybují pod nápory větru, nebo trpí při prudkém dešti, či v mrazech. Technologii SpeedTree si tvůrci z 3Agames vybrali kromě jiného hlavně proto, že ji lze snadno implementovat prakticky do jakéhokoli enginu, kde navíc může spolupracovat s dalšími prvky jako je střídání denní doby, dynamické počasí, realistický fyzikální model ostatních objektů a tak dále. Kéž by tak ještě někdo chtěl konečně alespoň poodhalit, kdy by zhruba RTS Officers mohla být hotová.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama