Supreme Commander 2 brzdí současný hardware
Jestli je někdo pohardwarové stránce opravdu nenažraný, jsou to více než vývojáři operačního systému Microsoftu autoři hry Supreme Commander v čele s jejich hlavním velitelem Chrisem Taylorem. Jeho v jistých ohledech přelomová realtime strategie Supreme Commander svého času řádně hnula s mantinely high-end hardwarových sestav. Teď Taylor tvrdí, že ve vydání Supreme Commander 2 mu brání jediné: nedostateý hardwarový výkon. Největší problém se prý ukrývá v paměti. "Moji inženýři mi řekli, že aby mohl mít SC2 víc frakcí než jednička, potřebovali by vícenež 4 GB paměti. Ja jám na to řekl, že je to šílené, že na to musíme nějak přijít!" komentuje Taylor v aktuálním rozhovoru magazínu PC Zone. "Do světa SC se vrátíme, ale uvidíme kdy. Možná až v době, kdy budou mít všichni 64bitové procesory," dodal. Teprve 64bitové procesory totiž umožňují adresovat systému více než 4 GB operační paměti.