kam-smeruji-lide-z-creative-assembly
Novinka Kam směřují lidé z Creative Assembly?

Kam směřují lidé z Creative Assembly?

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

25. 11. 2009 11:29 1
Reklama

Sérii Call of Duty jenom prospělo, že se přesunula z kolbišť druhé světové na sice imaginární, ale přesto mnohem atraktivnější moderní bitevní pole. Ale co platí pro jednoho nemusí být okamžitě řešením pro každého. Toho si jsou velmi dobře vědomi lidé v Creative Assembly, kteří si udělali jméno na sérii Total War (a všichni už raději zapomněli na akční zhovadilost jménem Spartan: Total Warrior). Po starověkém Japonsku, Římě, středověku a revolučním devatenáctém století bychom mohli očekávat, že se dočkáme virtuálních kolbišť první světové války. Co na to Mike Simpson, ředitel Creative Assembly?

"První světová není moc zábavná co do dělání hry. Takže bychom asi měli přeskočit rovnou na druhou světovou, kdy se konflikt rozhořel po celém světě. Místo bojů na ploše čtyř čtverečních kilometrů jste najednou bojovali na čtyřiceti i čtyřech stovkách kilometrů. Místo sta mužů v jednotce jste operovali klidně se sto tanky v jednom svazu. Ano, je možné, že takovou hru někdy uděláme, ale zatím něco takového zůstává jen další položkou na velmi dlouhém seznamu. Mnohem raději bychom udělali něco menšího. Dejme tomu druhý díl Rome: Total War...ano, to by se nám líbilo."

A my jen přizvukujeme. Rome: Total War je totiž dodnes velmi hratelnou strategií a její předělání do moderního enginu s využitím stejného designu jako u posledního Empire: Total War by jistě stálo za hřích. Jenom už prosíme žádné bojovkové paskvily, vždyť vy v Creative Assembly víte, že nejlépe vám jde šoupání myší!

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama