Capcom nechce dělat nové IP v zahraničí
Již dříve prosakující informace o tom, že Capcom hodla soustředit veškerou svou produkci nových titulů ve své japonské centrále se nyní ukázaly jako pravdivé. Končí tak doba experimentování, kdy se Capcom pokoušel prorazit i na západní vývojářské trhy, ale byly z toho pouze problémy a díra v rozpočtu (nejčerstvěji například neúspěch s ambiciózním Dark Void).
"Naše zkušenosti například s titulem Bionic Commando demonstrovaly velkou náročnost outsoucingu našim zahraničním partnerům. Nicméně je pravda, že nejsme schopni vyvíjet dostatečné množství titulů bez jejich pomoci. Proto s nimi rozhodně nemíníme ukončovat spolupráci.Naše firma ale plánuje ještě větší rozdělení úloh v rámci naší společnosti. Nové tituly budou vyvíjeny z drtivé většiny přímo v japonské centrále. Zahraniční studia pak budou pracovat buď na pokračováních zavedených sérií s univerzální tématikou (přeloženo do lidštiny - žádné japonské šílenosti typu simulátor žokeje), nebo je využijeme při vývoji konkrétních součástí našich her."
Vzhledem k velmi drtivému neúspěchu jak Dark Void (i když na hodnocení je možná ještě příliš brzy), tak Bionic Commanda se nelze tomuto kroku Capcomu příliš divit.