system-shock-2-mohl-byt-obycejnou-fps
Novinka System Shock 2 mohl být obyčejnou FPS

System Shock 2 mohl být obyčejnou FPS

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

2. 2. 2010 12:56
Reklama

Dozvědět se o tom, jakým způsobem se mohl ubírat vývoj vašich oblíbených her, pokud by někdo nezavelel opačným směrem, je vždycky zajímavé. A u tak kladně hodnocených a všelijak jinak vyzdvihovaných her, jako je třeba druhý System Shock, obzvlášť. Podle posledních informací, které zveřejnil na oficiálních stránkách Irrationalu přímo Ken Levine, se mělo původně jednat o prakticky obyčejnou střílečku, v níž byste se pohybovali na obrovské vesmírné lodi, které by "vládl" jeden šílený velitel, ne nepodobný plukovníku Kurtzovi z filmu Apokalypsa. Levine však naštěstí hru ukázal Paulu Neurathovi z Looking Glass Studios, což mu nakonec zajistilo přístup k Dark Enginu, na němž vznikal například Thief.

"Vzali jsme koncept a objížděli jsme s ním všechny důležité vydavatele a snažili se ji někomu udat. Jednoho dne jsme se sešli i s Electronic Arts, kteří mimochodem drželi licenci na sérii System Shock." EA byla se hrou spokojena, nicméně chtěla, aby se začlenila do univerza System Shocku. A to samozřejmě není možné bez umělé inteligence SHODAN. Původní příběh byl v mžiku nahrazen tím, který dnes tak dobře známe (a pokud ne, tak si vzdělání doplníme) a Levine se přiznal, že to pro něj nebylo vůbec obtížné, protože byl jednoduše System Shock fanboy. O dalších zajímavých příbězích, které obklopovaly druhý System Shock 2 během jeho vývoje, se můžete dočíst na již zmíněných stránkách Irrationalu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama