Brink bude stejný pro PC, Xbox 360 i PS3

15. březen 2010 11:31 / Marek Švrkala / Novinky / Diskuze (0)

Také vás rozčilují různé mezi platformní půtky způsobené rozhodnutím vývojářů a vydavatelů připravit hru třeba jen na jednu konzoli a na majitele těch ostatních herních mašinek se vykašlat? Celkem pohodový přístup v této věci má londýnské studio Splash Damage, které připravuje střílečku Brink. Šéf týmu Paul Wedgwood v rozhovoru pro server IncGamers řekl: „Od samotného začátku chceme vytvořit titul, které bude dobrý na všech třech platformách.“ Wedgwood si je vědom možných problémů multiplatfomních projektů. „Vyvinuli jsme vlastní interní přístup, který je maximálně nezávislý ke všem platformám. Když řešíme nějaké problémy s designem na konzole, obracíme se na Richarda Hama. Podílel se na střílečce Syphon Filter, která byla nejprodávanější pro původní PlayStation,“ řekl Paul Wedgwood.

„Nemáme žádnou platformu, která je vyšší nebo nižší. Všechny si jsou u nás rovné,“ uzavřel šéf studia Splash Damage, které dosud proslulo hlavně svou prací na PC. First-person shooter Brink vyjde někdy na podzim tohoto roku na PC, Xbox 360 a PlayStation 3. Příběh o zatopeném světě a posledním místu pro život pro život lehce připomíná film Vodní svět s Kevinem Costnerem. Více se o střetu dvou frakcí v singleplayeru i multiplayeru dozvíte v našem preview. Podívejte se také na čerstvý trailer z GDC, kde můžete vidět efektní přestřelku a hezké snímky z Archy.

Zdroj: IncGamers

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!