Pokračování RPG Zaklínač v detailech
O jakés takés oficiální existenci druhého dílu Zaklínače od nás sice víte už od včereška, ovšem teprve teď do našich mailových schránek přistála oficiální tisková zpráva přímo od tvůrců ze studia CD Projekt RED. Podle ní by druhý výlet do zhmotnělých Sapkowského představ měl být mnohem dospělejším, uhrančivějším a nelineárním zážitkem, než tomu bylo u dílu prvního. Nikoliv však co do smyslu hardcore zážitku, nýbrž opravdu výborné hratelnosti, které by měl napomáhat i zjednodušený, ale zároveň do detailů propracovaný bojový systém.
Jádro celé hry vychází z úplně nové technologie, která nemá prakticky nic společného s minulým dílem a umožnila CD Projektu RED právě vytvořit nelineární hru, která nemá jenom začátek a konec, ale několik možných cest, kterými se k onomu konci (tušíme jich rovněž několik) budete moci dobrat. Adam Kiciński z tvůrčího týmu navíc upozorňuje, že ačkoliv bude v novém Zaklínačovi obrovské množství novinek, žádná z nich by určitě neměla odradit fanoušky prvního dílu, neboť všechny budou zaimplementovány s neobvyklou péčí a pozorností k jednotlivým detailům. Už zítra bychom se měli na tiskovém eventu firmy CD Projekt dozvědět další informace nejen o druhém Zaklínači (kterého by měl doprovázet in-game trailer a první várka obrázků), ale rovněž o dalších chystaných projektech, tudíž rozhodně zůstaňte na příjmu.