prvni-detaily-o-metal-gear-solid-rising
Novinka První detaily o Metal Gear Solid: Rising

První detaily o Metal Gear Solid: Rising

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

17. 6. 2010 01:02 3
Reklama

Až z jinak vcelku komorní prezentace firmy Konami jsme z letošní E3 konečně zachytili zprávy o chystaném Metal Gear Solid: Rising a vypadá to vypadá, že vývojáři v mnoha směrech mění svůj přístup. Jak už jste možná pochytili z dostupných videí, hra bude z velké části zaměřena na boj s japonskými meči a lidé z Kojima Productions nechtějí nechat nic náhodě. Představili proto systém Zan-Datsu, ve kterém si sami určíte, do jaké míry budete chtít vašeho protivníka mečem zasáhnout. Vše by mělo fungovat tak, že se během boje přepnete do zpomaleného módu a pomocí geometrického ukazatele vyberte přesnou oblast řezu. Důležitá však bude i síla švihu, kterou půjde podle vývojářů rovněž ovlivnit.

Další změny se plánují v oblasti konceptu maskování, který by se měl od toho Snakeova odlišovat. Hlavním hrdinou v Rising bude Raiden, což je postava plně využívající své akrobatické schopnosti a umění roztáhnout souboj nejen horizontálně, ale vertikálně. Z toho důvodu tedy bude maskování produktem vaší reakce, jež by měla být rychlejší než protivníkova. Ředitel vývoje, Minesh Kimura, popsal nový systém jako maskování lovce.

Co se týče příběhu, všechno se bude odehrávat v prostoru mezi třetím a čtvrtým dílem a hlavním záměrem bude přijít na to, proč a jak se z Raidena stala postava, kterou známe. Více informací, především z této větve, však bude odhaleno později; Kimura už ale bohužel neuvedl, kdy přesně. Avšak zato ještě jednou připomněl, že hlavní myšlenkou Rising je cítit sílu katany a přičinit se za další šíření nehynoucí slávy Metal Gear Solid.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama