mrknete-na-novy-trailer-trine-2
Novinka Mrkněte na nový trailer Trine 2

Mrkněte na nový trailer Trine 2

Marek Švrkala

Marek Švrkala

12. 10. 2010 12:10
Reklama

Mnozí z vás si možná díky aktuálnímu číslu časopisu Level právě užívají skvělou plošinovku Trine. Finské studio Frozenbyte už od jejího vydání v loňském roce pilně pracuje na druhém dílu, který byl oznámen na letošním ročníku výstavy E3. Vyjít by měl na jaře příštího roku. Hlavním lákadlem je opět multiplayer, jenž si budou moci užívat až tři hráči a to v online i v offline režimu.

Hlavními postavami zůstávají rytíř, kouzelník a zloděj, všichni se ale v mnohém změní. „Hrdinové získají nové vlastnosti, některé staré prvky ukážeme trochu jinak. Vycházíme i z reakcí hráčů. Kouzelník nově může zvednout a hodit vzdálený předmět, zloděj zase dokáže zastavit čas. Rytíř umí hodit kladivem, což lze využít i k různým puzzlům,“ uvedl Lauri Hyvarinen, šéf studia Frozenbyte v rozhovoru se serverem 1UP.

Trine má vedle skvělé hratelnosti opět zabodovat také úžasným audiovizuálním zpracováním. „Úplně jsme změnili naše technologie a přidali nové vlastnosti – vylepšujeme např. možnosti světla, stínu a přidáváme podporu dalších skvělých efektů,“ vysvětlil Hyvarinen, který ještě odhalil, že o hudbu se stejně jako v jedničce postará Ari Pulkkinen. Úroveň zpracování můžete posoudit sami ze zbrusu nového traileru pod tímto textem.

Sympatický přístup volí finští vývojáři při rozhodování o tvorbě portu svého klenotu (první díl vyšel na PC a PS3) pro jiné platformy a handheldy. „Trine by se na handheld skvěle hodilo. Naše hry ale vyžadují velký výkon, není to tak pouze o tom udělat port. Proto ani nechceme vydat Trine na Wii nebo PSP. A největším důvodem, proč netvoříme nějakou předělávku, je fakt, že nejraději děláme úplně něco nového. Sice se snažíme studio finančně zabezpečit, nakonec v nás ale vždy zvítězí hráčské srdce,“ dodal Lauri Hyvarinen. Studio Frozenbyte za tato slova musíme pochválit. Doufejme, že druhý díl Trine znovu potěší nejen srdce vývojářů, ale i nás, hráčů.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama