homefront-se-inspiroval-u-half-life
Novinka Homefront se inspiroval u Half-Life

Homefront se inspiroval u Half-Life

Marek Švrkala

Marek Švrkala

24. 1. 2011 18:58 1
Reklama

Střílečka Homefront zatím stránky médií plní hlavně díky svému originálnímu příběhu z fiktivní budoucnosti roku 2027, kdy jednotky KLDR zaútočí na Spojené státy. Tvůrci ale nenechávají nic náhodě, dobře totiž vědí, že pouze dobře napsaný scénář akční hru nezaplatí, a tak pracují i na dalších herních složkách. Snaží se zaměřit například na hratelnost a také na herní dobu. Pokud nejste spokojeni s několika hodinovými singleplayerovými kampaněmi u některých stříleček z poslední doby, pak vás možná Homefront potěší.

Podle výsledků z testování by kampaň měla nabídnout minimálně osm hodin zábavy. "Nechávali jsme Homefront testovat. Trvalo to celý den," uvedl Zach Wilson, senior designér single-playerové kampaně v rozhovoru se zahraničním serverem CVG. "Někteří kampaň zvládli za osm hodin, jiným to trvalo déle. Záleželo na úrovni jednotlivých hráčů. Dokonce jsme zaznamenali pařany, kteří s kampaní strávili celý den. Skutečně nedělali nic jiného."

Vývojář pak pohovořil také o inspiracích, které autorům posloužily. "Velký vliv na naši práci měl první i druhý díl Half-Life. Hodně first-person stříleček vás nenechá jen tak procházet herní svět a obdivovat jej. Třeba v Half-Life 2 to ale šlo velmi dobře," naznačil Wilson hlavní inspiraci a směr, jakým se Homefront bude ubírat. Vývojář ještě upozornil na práci Johna Miliuse, který napsal scénář, a na film Potomci lidí (Children Of Men). "Potomci lidí byli velkou inspirací pro náš námět. Uvidíte to v různých částech hry. Chtěli jsme udělat propracovaný svět, jenž dává smysl." uzavřel zástupce studia Kaos. Korejská invaze v podání amerických vývojářů vypukne 11. března 2011 na PC a HD konzolích.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama