bioware-vysvetluji-novou-formu-questu
Novinka BioWare vysvětlují novou formu questů

BioWare vysvětlují novou formu questů

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

31. 1. 2011 11:27
Reklama

Chystaná onlinovka Star Wars: The Old Republic odhaluje další prvek, kterým se bude snažit zaujmout početnou skupinu hráčů, lačnící po hutném sci-fi online zážitku. Novinkou mají být takzvané Flashpointy, malé samostatné příběhy, které prověří sehranou skupinku hráčů a v případě úspěchu je odmění unikátními předměty. Zní to trochu jako obyčejná instance s trochu košatější dějovou linkou, nicméně klíčovým prvkem mají být v rámci Flashpointů rozhodnutí všech hráčů ve skupině. Ať už jde o počáteční briefing, při němž se rozdělují role, či následnou samotnou akci, v níž se každý člen týmu dostane do situace, kdy se bude muset rozhodnout jak vyřeší nějaký problém, pokaždé bude rozuzlení zcela odlišné.

Právě to má hráče nutit hrát každý Flashpoint znovu, tentokrát třeba s jinou postavou, s jinou specializací, nebo jenom s jiným startovním bodem celé mise. Zní to zajímavě, nicméně se bojíme, že se z toho ve výsledku vyklubou opravdu pouze bohatší instance. V modelové misi měla skupina hráčů za úkol zachránit rytíře řádu Jedi z imperiální věznice. A ačkoliv by jistě dávalo smysl, aby se úkol vykonal pouze jednou a již nikdy nebyl opakován, tak v rámci celého online světa takový postup samozřejmě není možný. Nebo nás v BioWare vyvedou z omylu? Rádi se necháme přesvědčit o opaku!

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama