maji-autori-strilecek-vice-riskovat
Novinka Mají autoři stříleček více riskovat?

Mají autoři stříleček více riskovat?

Marek Švrkala

Marek Švrkala

28. 2. 2011 14:46 4
Reklama

Střílečka Homefront je zajímavá zejména svým neotřelým námětem, o němž už jsme mnohokrát psali. Právě originalitu považují její autoři za velmi důležitou. „Jako herní vývojář a zároveň hráč moc rád vidím, když lidé posunují hranice. Studio Kaos mohlo udělat další moderní střílečku z Blízkého východu, nebo namakaného vojáka, jak bojuje ve vesmíru proti mimozemšťanům. Skutečně ale trh potřebuje nějaké další podobné hry,“ ptal se v rozhovoru se serverem CVG Rex Dickson, hlavní level designer studia Kaos a svou myšlenku pak dále rozvinul.

„Pokud chcete prorazit, musíte do jisté míry zariskovat. Možná to není OK pro lidi ze společností jako je Bungie, Microsoft nebo Sony, ale pro nás, malé hráče – a THQ jako distributora – je nutné jít do rizika a zkusit to,“ řekl odvážný Dickson a dále naznačil, že originální tituly budou dále vytvářet spíše malé společnosti. „Jestliže velké firmy nehodlají riskovat a budou stále vytvářet stejné a stejné hry, pak zůstane na malých týmech, aby vyvíjely originální tituly a zkoušely s nimi uspět.“

Nebojí se ale studio Kaos, že by first-person střílečka Homefront (vychází v březnu) nakonec propadla? Nechtějí hráči raději další pokračování zavedených značek? „Skutečně se nebojíme. Asi bych byl více nervózní, kdybychom připravovali další hru ze série Halo nebo nějakou novou pouštní válečnou akci. Právě to, že připravujeme něco unikátního a odlišného nás uklidňuje – je to přesně to, co máme dělat,“ uzavřel Dickson. Co vy? Oceňujete v FPS raději originalitu, nebo vám stačí dobře zpracovaná klasická značka?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama