Eidos ruší označení objektů v Deus Ex 3
Na první pohled nenápadný prvek, na ten druhý jablko sváru všech, kdo se těší na pokračování série Deus Ex. Jde o zvýraznění všech interaktivních objektů ve hře tenkou žlutou linkou, kterou vývojáři napasovali na rámec augmentované reality. Hráčům se ale jevilo toto vylepšení jako záměr ulehčit samotné hraní a volali po tom, aby se vývojáři z Eidosu nad svým rozhodnutím pozastavili.
Výsledek reakce na odezvu hráčů lze vyčíst z nadpisu zprávy, konkrétně pak vývojáři dospěli k tomu, že funkce zvýraznění předmětů bude volitelná. To samé se týká také popisu hlavního úkolu dané mise, který je v očích hráčů opět pouze ubohým zjednodušením hry. Detaily o volitelné možnosti sdělili světu pánové David Anfossi a Jean-Francois Dugas, jejich rozmluvu a osvětlení dalších drobných detailů naleznete na videu pod novinkou.