davka-infa-k-hitman-absolution
Novinka Dávka infa k Hitman: Absolution

Dávka infa k Hitman: Absolution

Maggot

Maggot

27. 6. 2011 07:26 1
Reklama

Studio IO Interactive těsně před E3 oficiálně odhalilo pokračování plíživé série Hitman s podtitulem Absolution, přičemž si spoustu detailů nechalo pro sebe, aby je mohlo naplivat na stránky magazínu Edge, který měl to štěstí a shlédl demo přímo v sídle vývojářů. Ti totiž sami potvrdili, že Absolution bude spíše o instinktech, než o striktně daných procedurách. K dispozici sice budete mít minimapu, ale ta pouze indikuje polohu cíle, nikoliv ostatní detaily. Vy tak můžete vědět, kde se váš cíl nachází, dopracovat se k němu ale musíte sami, například pomocí speciálního režimu Instinct Mode, který zvýrazní nepřátele a jejich stezky, po kterých se pohybují. V praxi se tak jedná o obdobu jestřábího zraku, který používá například Ezio z Assassin's Creed.

Instinct Mode má ovšem více vlivů na samotnou hratelnost. Vývojáři se snaží docílit toho, aby interakce s prostředím a umělou inteligencí byla pokud možno hladká a ne tak okatá jako v předešlých dílech, kde ovšem byla i tak na slušné úrovni. Všechno je to o převlecích. I když máte například oblek policisty a působíte díky vašemu chování podezřele, vaše krytí není stoprocentně zajištěné. Po úrovních jsou tak roztroušena speciální bezpečná místa, na kterých se s příslušným převlekem zbavíte bádavého pohledu ostatních. Jako policista se můžete například uklidit ke krabici s koblihami, nebo budete s pošťáckou postavou okupovat poštovní schránku. Podobné akce jsou absolutně nezbytné, aby se nenaplnil ukazatel ohrožení, který je nyní v centru obrazovky tak, abyste na něj viděli. S rostoucím ohrožením stoupá i počet pulzů posílaných do vašeho ovladače, který je interpretuje vibracemi.

Příběh hry se má odehrávat v Chicagu, přičemž vývojáři přislíbili hned několik stylů úrovní, které se liší v geografické rozlehlosti a striktnosti způsobu plnění. Tak jako tak budete chráněni checkpointy. Určitě také potěší dynamická AI, která odlišně reaguje na spousty napínavých situací. Vývojáři jako příklad zvolili situaci, kdy popadnete růkojmí. Sekuriťáci se budou držet na uzdě, dokud nemají stoprocentní jistotu, že vás mohou dostat bez ztrát na životech. Přesto se ale vsadíme, že se najde jeden labilní jedinec, který to bez váhání napálí do vás i vašeho oblíbeného růkojmího. Hra vychází příští rok pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama