Grand Theft Auto + L.A. Noire = obličeje
Technologie, kterou použili lidé z Team Bondi ve svém hitu L.A. Noire na snímání obličejů, se pravděpodobně objeví i v novém Grand Theft Autu. Podle toho, co prozradil Brandon McNamara oficiálnímu PlayStation Magazínu, sklidila tato technologie veliký úspěch a v zájmu co největšího snížení nákladů na vývoj je pravděpodobné, že se dočkáme realisticky rozpohybovaných obličejů i v GTA 5.
"Grand Theft Auto je obrovská hra, takže při vývoji stojíte před problémem - potřebujete hodně postav, hodně řádek dialogů, zkrátka všechno okolo toho. A technologie MotionScan by jim všechnu tuhle práci hodně usnadňovala. My jim v tom rozhodně rádi pomůžeme. Rockstar určitě udělá správné řešení, protože oni vždy dělají správná řešení."
Vidíte, jak si McNamara odklízí cestičku pro to, aby mohl ještě někdy pracovat na hře pro Rockstar Games? ;) Mimochodem, opět se jedná o další nepřímé potvrzení vývoje pátého dílu jedné z nejznámějších herních sérií současnosti.