V Diablu 3 bude čtvrtá obtížnost Inferno
Třetí Diablo bude ještě o chlup těžší než jeho předchůdci. Veleočekávané hack and slash RPG nabídne čtvrtou obtížnost Inferno, která doplní tradiční trojici Normal, Nightmare a Hell. Blizzard Inferno představil na GamesComu, kde vysvětlil, že obtížnost je určena hlavně pro všechny fanatiky, kteří dohrají první tři obtížnosti a dostanou level své postavy na maximální 60. stupeň. Inferno zajistí, aby i poté bylo o co hrát.
Nepřátelé tak budou vždy silnější než vaše postava, a to minimálně o jeden level. V druhém dílu Diabla přitom na nejvyšším 99. levelu mohli monstra dosáhnout pouze na level 85. Inferno tak bude o dost náročnější. Monstra v novém módu navíc budou mít více životů, silnější útoky a vyšší odolnosti. To samé platí i o bossech a o minionech, všichni pak budou agresivnější a rychlejší. Prostě pravá výzva pro ty nejvěrnější fanoušky Diabla, kteří budou jistě nadšeni. Vždyť v Infernu se objeví také speciální graficky odlišné předměty, jež jinde neseženete!
Blizzard na GamesComu mimo odhalení nové obtížnosti potvrdil ještě dvě informace, které známe už z dřívějška. Start betaverze, o níž jsme informovali zde, je tak stále v plánu na září. Nic se nemění ani v případě konzolové verze Diabla, Blizzard v Kolíně potvrdil, že to s ní myslí velmi vážně a momentálně pro ni hledá vhodné vývojáře. Přikládáme představení Inferno módu a nové gameplay záběry: