druhy-dead-space-mohl-byt-obtiznejsi
Novinka Druhý Dead Space mohl být obtížnější

Druhý Dead Space mohl být obtížnější

Marek Švrkala

Marek Švrkala

10. 1. 2012 13:48 2
Reklama

Zdál se vám druhý díl hororové série Dead Space příliš jednoduchý? Pak vězte, že mohl být daleko obtížnější, vývojáři ze studia Visceral Games ale museli některé levely upravit tak, aby je zvládli i slabší hráči. „Naše nápady jsme museli částečně upravit. Měli jste vidět první levely a puzzle v Dead Space 2! Někteří hráči by nás zbožňovali, pokud bychom je nechali obtížnější, delší a komplikovanější. Když ale dva až tří hráči při testování nejsou schopni úrovní projít, musíme je udělat jednodušší,“ řekl Brian Bartram, designér soubojů a ovládání, v otázkách a odpovědích na stránkách Electronic Arts.

Podle Betrama je vývoj tříáčkových titulů vždy soubojem mezi návrhem a produkcí. „Designéři chtějí hru se vším skvělým obsahem. Produkce ale chce, aby se prodávala. Když se dohodnou na kompromisu, musejí být některé prvky vyjmuty nebo nějak upraveny. Tento proces by v ideálním případě měl ze hry vytáhnout její jádro,“ upřesnil Bartram, který spolu s dalšími vývojáři ze studia Visceral nyní pravděpodobně připravuje třetí díl série.

Informace o dalším pokračování oblíbené série unikly z neoficiálních zdrojů už loni v září, kdy jsme se dozvěděli, že Dead Space 3 čeká změna prostředí. Po vesmírné lodi a vesmírné stanici se s Isaacem přesuneme na planetu Tau Volantis, která není zrovna přívětivým místem k životu. Obývají ji ošklivé příšery, s nimiž se Isaac bude muset vypořádat...

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama