Patch 1.4 pro TES V: Skyrim přiblížen
Skyrim je tu s námi již delší dobu, vývojáři jej ovšem díky velkému počtu chyb a záležitostí souvisejících se špatnou optimalizací ladí do posledního momentu. Bethesda dnes oznámila obsah očekávané aktualizace, která transformuje hru na verzi 1.4. Její součástí je zhruba třicítka oprav příběhových a vedlejších questů, které mnohdy nebylo možné splnit z důvodů kolize umělé inteligence, či špatných skriptů.
Ty nejočekávanější opravy ovšem míří na optimalizaci herního enginu a jeho práci s dostupnou pamětí. Tyto změny totiž ocení zejména majitelé konzolových verzí, které po delší době často zamrzají a dochází k extrémnímu padání snímkovací frekvence. Součástí balíku je samozřejmě celá řada dalších technických náprav, optimalizace je ovšem jakousi doménou updatu 1.4. Na kompletní výpis změn se můžete podívat zde.
Majitelé PC verze by pak mohli ocenit nový přístup vývojářů, kteří budou v budoucnosti skrze Steam vydávat betaverze aktualizací, aby mohli hráči v případě potřeby přejít zpět na předešlou verzi. Situace na konzolích je bohužel komplikovanější díky nutnosti licencovat a testovat obsah pro každou platformu zvlášť. Datum vydání prozatím nebylo upřesněno.