Třetí vývojářský deníček Risen 2
Pokud se zajímáte o RPG hry a vyhlížíte druhý díl série Risen, určitě vás bude zajímat vývojářský deníček lidí z Deep Silver. Ve třetím díle se dozvíte vše podstatné o animaci pohybu, ať už lidí, nebo monster, které v průběhu hraní potkáte.
Zajímavostí je, že v porovnání s prvním dílem vytvořili grafici a animátoři bezmála 3000 nových pohybů, které by měly pomoci atmosféře živoucího světa. Není překvapením, že velká spousta animací vznikala díky technologii motion capture, jeden z vývojářů však prozradil, že během „natáčení“ musel herce trochu brzdit. „Jejich úroveň kung-fu a bojových umění byla pro hru příliš dobrá, aby to dobře zapadalo do hry, museli jsme je trochu umravnit,“ vysvětluje Thorsten Kalka, jeden z technických grafiků.
Na výsledek práce vývojářů se podívejte ve videu a očekávejte další díl, který se zaměří na hudbu a zvuky.