Lišák Levin tají příběh Bioshocku
Šéf vývoje Bioshocku: Infinite Ken Levine prohlásil, že ani samotní vývojáři při své tvorbě pořádně nevědí, jak se příběh třetího dílu úspěšné značky vyvine a jak skončí. Scénář nosí jako oko v hlavě sám Levine a vývojářům jej dávkuje k práci rozkouskovaně, aby sami vývojáři při každém příběhovém objevu vyjádřili svůj názor, zda se jim líbí či nikoliv.
Ken Levine v rozhovoru pro magazín PSM3 přiznává, že jeho nápad není zrovna populární. "Myslím, že tým je z toho trochu frustrovaný. Já nehci, aby znali celý příběh a oni zase po mě chtějí jasnou šablonu, podle které by mohli pohodlněji pracovat," přemítá autor slavného System Shocku. Šablonu však nikom dávat nehodlá a své neobvyklé strategie se nevzdá. Trocha týmové nervozity prý za moment překvapení a upřímný názor kolegů stojí. Profitovat by z toho měli především hráči.