Bethesda vylepšila TES V: Skyrim
Skyrim je výjimečná hra, kterou vyrobili výjimeční lidé spolu s tahounem Toddem Howardem v čele. Svou výjimečnost celá Bethesda zase jednou potvrdila na konferenci DICE, na níž přednášel i Howard. Ten prozradil, že mají v týmu zvyk pořádat tzv. Game Jamy. Během Game Jamu dostanou všichni zaměstnanci volno, ale nejedou na dovolené, nýbrž opět usednou k poslední studiem dokončené hře (v tomto případě ke Skyrimu) a snaží se jí jakkoliv vylepšit. Nutno podotknou, že mají naprosto volnou ruku. Jde vlastně o takový stoprocentně svobodný brainstorming s okamžitou implementací všech nápadů.
Todd následně předvedl video se všemi nápady a nám spadly brady: boj na koních, nové rasy, noví nepřátelé, teleporty pro rychlý přesun po mapě, možnost postavit vlastní dům, samostatný strom skillů pro lykantropii, létající upíří, vylepšený stealth systém, osedlávání draků, vyvolávání dračích křiků pomocí Kinectu, obří krab a mnoho, mnoho dalšího po čem značná část fanoušků volala již během vývoje.
Todd se po skončení videa po vzoru Steva Jobse vizionářsky zamyslel a položil si otázku, jak by hra dopadla, kdyby podobné Game Jamy pořádali během jejího vývoje a nápady pak použili; následně k radosti nás všech připustil, že se některých z prezentovaných prvků možná ještě dočkáme a to formou DLC (eventuálně skrze Creation Kit).
To by bylo k prezentaci na DICE konferenci vše, teď ke hře samotné. Ta se totiž ve verzi pro Xbox 360 dočkala patche 1.4 (na PC od minulého týdne), jenž opravuje především zmrvené (čti nehratelné) questy. PS3 verze záplaty je stále v certifikačním procesu, ale její vydání by nemělo být daleko.
Jako lahůdku nakonec přidáváme neskutečné video, v němž proti sobě nějaký šikovný moder postavil přes tisíc válečníků všeho druhu. Vskutku epická vřava!