vsechno-co-vime-o-assassin-s-creed-iii
Novinka Všechno, co víme o Assassin's Creed III

Všechno, co víme o Assassin's Creed III

Tomáš Krajča

Tomáš Krajča

5. 3. 2012 18:21 13
Reklama

UPDATE 5.3.2012, 18:00

Podle právě zveřejněných informací se třetí plnohodnotné pokračování série chystá nejen na Xbox 360 a PS3, ale také na PC a Wii U. Níže uvedené spekulace o detailech příběhové linie, jménu hlavní postavy a dalších informacích jsou již nyní oficiálně potvrzeny. Zmiňovaná nová generace enginu, na němž AC3 poběží, nese název AnvilNext. Zveřejněn byl i nový trailer, co na něj říkáte?

Na fóru Neogaf se objevil souhrn informací o očekávaném pokračování série Assassin's Creed. Představení třetího regulérního dílu oblíbené zabijácké ságy přinese aktuální číslo časopisu Game Informer. Co všechno jsme se dozvěděli? Nový hrdina, představený už dříve nejprve neoficiálním artworkem a poté obrázkem krabice, se bude jmenovat Connor/Ratohnhake:ton (výslovnost Ra-doon-ha-gay-doo). Jeho otcem je Angličan a má indiánskou matku. V rámci děje si hráči užijí Connorovo mládí na americké hranici, kde byl vychován kmenem Mohawků. Ve střetu s bílými kolonisty bude rodná Connorova vesnice vypálena, a proto hrdina zasvětí svůj život boji proti tyranii a bezpráví. Potvrdil se také Zdeňkův tip z aktuálního hPodu, kde mluvil o tom, že šplhání se může odehrávat také po skalách a stromech – právě tak by to mělo v novém AC být.

AC III využije nové generace enginu Anvil se schopností zobrazit bojiště s velkým množstvím vojáků na obou stranách. Vylepšeny by měly být také detaily obličejů a modely postav. Výrazně pozměněn by měl být bojový systém, který se soustředí na útok a rychlé provádění vražedných pohybů. Co se týká postav, s nimiž se Connor setká, najdeme mezi nimi i George Washingtona. Benjamina Franklina či Charlese Lee, hra je zasazena mezi roky 1753 a 1783 a do měst Bostonu a New Yorku. Cílem tentokrát není jen zavést hráče do určitého období a lokace, ale přímo aby se stal svědkem zásadních událostí dějin. Nicméně stále v pozadí bude stát konflikt mezi asasíny a templáři. Cílem scénáře je vykreslit události realisticky, ne všichni kolonisté budou vyobrazeni jako dobří lidé, ne všichni Britové jako tyrani. Absentovat nebudou ani moderní vsuvky, které se soustředí na lokaci v New Yorku na konci dílu Revelations.

Hra nabídne vedle městských lokací také lokace ve volné přírodě a divočině, mapa „pohraničí“ je asi 1,5x větší než celková rozloha Brotherhood. Nepůjde navíc o prázdnou lokaci, bude obsahovat také mise (zároveň zřejmě i prostor pro DLC). V pohraničí budou ležet i menší osady kolonistů a indiánů. Z AC III se také stane trochu lovecký simulátor – budete moci lovit zvířata a prodávat třeba kůže... Zajímavě zní fakt, že se herní lokace budou proměňovat – logicky tam, kde v jednom roce je vojenský tábor, po čase už zůstanou jen stopy stanů a opevnění. Města si prohlédneme také v různých ročních obdobích. Zvláště zajímavá bude zima, kdy se budou vojáci pohybovat pomaleji a brodit v závějích sněhu, řeky zamrznou a Connor bude moci ještě efektivněji využít svých schopností rychle procházet divočinou. Již zmíněné lovení je jednou z činností, která může hráče dostat do vybraného klubu. Tyto kluby (vedle loveckého jich bude ve hře celá řada) budou zadávat hráči vlastní menší úkoly. Herní ekonomika přitom bude založena na směně.

Dílčí informace ve fóru hovoří dále o Desmondovských mezihrách, nové puzzle minihře, rozhraní Animus 3.0 a databázi s komentáři o válce o nezávislost z britského pohledu. Hra nabídne více skákacích úrovní a úkolů. Vrací se také hodnotící systém „synchronizace“, jíž si hráči doplňují plněním příběhových i vedlejších úkolů a mohou si tak změřit procentuální míru dohrání. Očekávat můžeme něco na způsob rekrutování dalších asasínů z Brotherhood, ale naopak opakovat se nebudou tower defense vložky. Protože se ve hře hodně cestuje, přijde vhod možnost rychlého přesunutí.

Pokud jde o bojový systém, Connor bude mít jako základní dvojici zbraní – nůž a tomahawk. Z nových pohybů se může pohybovat na vagonech, klouzat pod překážkami a proskakovat okny rovnou na blízké stromy. Zaměřování cílů bude automatické a ovládání se nebude lišit mimo boj a v boji. Cílem je, aby se hráč neustále hýbal, může navazovat pohyby a řetězit zabití. Také lze využít nepřátel jako živých štítů. Ke slovu přijdou i sekundární útoky, například jeden výstřel z pistole před započetím boje nablízko, a když se šarvátka vyvine hodně špatně, pak i sprintovací systém pro rychlý úprk. Redaktoři Game Informeru hodně chválí animace, které podporují hlavní cíl – neustálý pohyb a rychlost akcí.

Assassin's Creed III je největší hrou z produkce studia, má nejdelší dobu produkce od prvního dílu a dvojnásobný rozpočet i počet tvůrců než Revelations. Utajeny zatím zůstávají informace o multiplayerové složce – už tak ale bude něco na slovech o tom, že se nám v podstatě chystá „Assassin's Creed 3.5“. Těšíte se také?

Čekejte tedy na zítřejší vydání prvního traileru - zatím můžete zkouknout jen malý desetivteřinový teaser a prohlédnout si několik screenshotů, které také o víkendu unikly.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama