Jak studio Firaxis modernizuje XCOM?
Studio Firaxis Games přistupuje k rebootu značky XCOM velmi citlivě, což dokládá další vývojářský deníček XCOM: Enemy Unknown. Hlavní programátor Casey O’Toole v něm hovoří o modernizaci série velmi jednoduše. „Rozšířili jsme prvky, které se nám líbili, a naopak odebrali ty, co se nám nelíbili,“ tvrdí vývojář. Za jednu z hlavních předností originálu pak považuje jeho obtížnost: „Vzpomínám si, že když jsem poprvé hrál XCOM, moje jednotka vystoupila z lodě a záhy byla sestřelena. Vysoká obtížnost se mi velmi líbila.“
Designéři hodlají naplno využít dnešní možnosti grafiky. „Je neuvěřitelné, co dnes můžeme udělat. Snažíme se pracovat například s kamerou, při zajímavé akci nebo detailu se tak trochu přiblíží, což hráče více přitáhne. Vizuální stránka je velmi důležitá,“ uvedl O’Toole. Další podrobnosti se dozvíte v přiloženém vývojářském deníku, nepřehlédněte ani naše preview. Kupu nových informací můžeme očekávat v nejbližší době.