Třetí Arma přinese lepší osvětlení
Třetí díl vojenského simulátoru Arma hodlá zaujmout jak tematikou moderního konfliktu, který je zasazen do blízké budoucnosti ve Středomoří, tak vylepšenou grafikou. Nová verze enginu Real Virtuality umožňuje reálnější vykreslování světel a stínů. „Díky některým klíčovým změnám v technologii High Dynamic Range, jsme mohli splnit téměř všechny naše plány v rámci osvětlení scén. Cílem je, aby světlo pracovalo co nejrealističtěji,“ tvrdí Pavel Guglava, který má v českém studiu Bohemia Interactive na starost osvětlení a barvy.
„Osvětlení je velkou částí celkového vizuálního zážitku. Z tohoto pohledu si tak myslím, že si hráči určitě užijí noční mise. Různá světla a zářící předměty jim velmi pomohou v orientaci v terénu,“ doplnil Guglava. Přepracování se dočkal také systém nočního vidění, který někteří fanoušci předchozích dílů série kritizovali: „Vyladili jsme barvy, které se v nočním vidění zobrazují. Díky tomu a dalším vylepšením bude vše daleko věrnější.“
Zážitkem by mělo být i střídání dne a noci, nebo plavání a boj pod vodou, kde si bude světlo taktéž hrát se stíny. Tvůrci také slibují, že díky celkovému vyladění enginu si osvětlovací technologie nevyžádá příliš výkonu. Více informací se dozvíme na E3, kam se zástupci Bohemia Interactive chystají. Zatím můžete vzít zavděk čerstvým komentovaným videem, které přikládáme, a rozhovorem na oficiálních stránkách studia.