serie-divinity-se-rozroste-o-dva-tituly
Novinka Série Divinity se rozroste o dva tituly

Série Divinity se rozroste o dva tituly

Marek Švrkala

Marek Švrkala

29. 5. 2012 17:28
Reklama

Belgické studio Larian chystá další pokračování RPG série Divinity. Divinity: Original Sin má vrátit sérii ke kořenům, a to jak hratelností, tak příběhem. Fantasy dobrodružství se odehraje v tradičním světě série, a to časově stovky let před začátkem prvního dílu Divine Divinity z roku 2002. Oproti Divinity 2: Ego Dragonis, které čtenářům Levelu dobře známou sérii přetvořilo do 3D, se hra také vrátí k přehlednému izometrickému pohledu.

Můžete se těšit na dvě hlavní postavy, které se musí spojit, aby čelily nájezdům orků z Tanorothu. Nepřátelé ovládají pokročilou magii, a tak je dost možné, že svobodné země Rivellonu ovládnou. Nezbývá než se vydat pomoci. Mimo orků ale budete mít starosti i s vlastní minulostí, s níž se musíte vyrovnat. Do svých rukou totiž dostanete zajímavé charaktery – dívku, která byla přivedena zpět z říše mrtvých a nic si nepamatuje, a svalnatého bojovníka, který byla odsouzen k věčnému utrpení.

Hra je navržena ke kooperaci, společně budou moci bojovat až čtyři hráči najednou. Vzhledem k počtu hlavních hrdinů se ostatní hráči kooperativního multiplayeru stanou žoldáky a připojí se k hlavnímu duu. RPG Divinity: Original Sin ale půjde spustit rovněž samostatně v single-playeru – v tomto případě všechny postavy ovládá jeden hráč. Postavy nebudou rozděleny na různé třídy, naopak mohou vybírat libovolně ze všech vlastností speciálního stromu. Připravena má být spousta magických kouzel.

Zkušenosti pro rozdělování získáte především v soubojích. Ty budou realizovány v turn-based režimu, takže budete své akční body postupně utrácet za různé kroky. V kooperaci se můžete rozhodnout, zda se souboje s ostatními zúčastníte, nebo se budete na vlastní pěst potulovat po okolí. Tvůrci slibují velký herní svět plný úkolů, speciálních momentů a nezapomenutelných postav.

Atraktivní prostředí oživí velké množství různých předmětů, které můžete sebrat a kombinovat s ostatními. Třeba nalezenými jedovatými houbami namočíte svůj meč, a ten tak bude vypouštět jed (podívejte se na přiložený rozhovor s vývojáři). Pokud ale seberete věci, které někomu patří, může klesnout vaše reputace. Příslibem do budoucna jsou modařské nástroje (editor levelů), jimiž chtějí autoři využít kreativitu komunity.

Studio Larian by Divinity: Original Sin pro PC a Mac rádo dokončilo v druhém čtvrtletí příštího roku. Není ale jisté, zda se termín podaří stihnout, belgičtí vývojáři totiž zároveň na léto letošního roku pro PC a Xbox 360 připravují odbočku série Divinity zaměřenou na souboje draků ve steampunkovém světě. Dragon Commander ale přinese víc než jen obří draky. Hra vedle akce nabídne i prvky tahových strategií a RPG smíchané do zajímavé kampaně, takže se také těšime. Více informací o obou projektech bychom se měli dozvědět už příští týden na E3.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama