Darksiders měla být kooperační akce
Hack'n'slash značka Darksiders je vpravdě mladá, její teprve druhý díl se momentálně připravuje na blížící se vydání, v jehož čele přichází biblická Smrt, jeden ze čtyř apokalyptických jezdců. Čtyři jezdci... to vás určitě nepřekvapí, že série byla původně vyvíjena jako primárně kooperační akce, že?
Skutečně, hlavní dizajnér hry a zaměstnanec mateřského studia Vigil, Haydn Dalton, potvrdil, že prvotní plány počítaly s vytvořením kooperační akce pro čtyři hráče současně, z čehož nakonec sešlo díky ohromnému risku. "Popravdě, měli jsme s konzolemi jen minimum zkušeností a bylo to pro nás všechno nové."
"Proto jsme se vydali tou méně riskantní cestou a zaměřili se na jednoho z nich." říká Haydn. "Nemyslím si, že je tu někdo, kdo má rád Darksiders a nelíbí se mu myšlenka kooperačního ničení s dalšími třemi kamarády." pokračuje, čímž možná leccos naznačuje.
Aby hra mohla takto fungovat, musela by projít radikální změnou prakticky na všech vrstvách. Nikdo ovšem nevyvrací, že se v budoucnu něčeho podobného nedočkáme. Smrt je za dveřmi a další dva jezdci čekají v dáli.