Hotline Miami prodalo 130 tisíc kopií
Sto třicet tisíc kopií prodalo akční Hotline Miami za necelé dva měsíce, co je na trhu. To je docela slušné na hru, která vypadá jako Dangerous Dave z výšky a navíc je nehratelně těžká, ne? Samozřejmě blábolím, dal jsem jí spokojených osm bodů.
Důležité ale je, že solidní obchodní výsledek Hotline Miami zaznamenalo i přesto, že ho lidé pirátili v množstvím "větším než velkém", abych citoval Graema Strutherse, vydavatele z firmy Devolver Digital.
Autor Hotline Miami Jonatan Soderstorm totiž při launchi prohlásil, že mu je jedno, jak jeho hru lidé získají. Pokud to bude z torrentů, pronásledovat je nebude. Hra proto neměla žádnou formu DRM ochrany, nepotřebovala spojení s distribučním serverem a pirátské kopie nebyly záměrně poškozeny. "Jediné, co Jonatan chtěl, bylo vydat hru hru, která nebude zabugovaná. O to, jak ji kdo získá, už se nestaral," říká vydavatel Struthers.
Právě kvalita a také jistý kult osobnosti nakonec ze hry udělalo solidní prodejní artikl. Soderstorm vydělal dost peněz i na to, aby se mohl začít s vývojem druhého dílu. Původně počítal jen s DLC.