Telltale připravují 2. řadu Walking Dead
Epizodická série The Walking Dead byla úspěšná nejen v recenzích, ale i komerčně. Studio Telltale Games se tak mohlo pochlubit, že se napříč všemi platformami (PC, Xbox 360, PlayStation 3 a iOS) a všemi částmi první série prodalo 8,5 milionů epizod. Pětidílná hra vyprávějící o zombie apokalypse toto číslo pokořila za 7 měsíců prodeje.
„Listopad a prosinec byly naše největší měsíce. Šlo o vrchol produktu, kdy byly vyhlášeny ceny roku a hru jsme uvedli v severoamerických kamenných obchodech. Série má před sebou pořád velký potenciál,“ řekl pro Wall Street Journal Dan Connors, šéf Telltale Games. Adventurní sérii The Walking Dead se daří i na mobilních zařízeních iOS, kde se prodala dokonce čtvrtina všech kopií. Na mobilních platformách iPhone a iPad je přitom nejvýrazněji znát čas vysílání televizního seriálu, po němž diváci nejvíce nakupují.
Vývojáři z Telltale Games měli oproti svým jiným sériím, jako je Monkey Island nebo Jurassic Park, z nichž v The Walking Dead využili zejména technologie a designové zkušenosti, zvýšené náklady. „Série byla o 40 % dražší, což není tolik. Všechno jsme vložili do vyprávění příběhu a dramatických momentů na všech platformách,“ upřesnil Connors, jehož tým aktuálně začíná pracovat na druhé řadě a řeší, jak do ní převést uložené pozice.