torment-se-zpozdi-az-na-rok-2015
Novinka Torment se zpozdí až na rok 2015

Torment se zpozdí až na rok 2015

Ondřej Švára

Ondřej Švára

3. 4. 2013 09:16
Reklama

Vývoj RPG hry Torment: Tides of Numenera se zpozdí. Původně se předpokládalo, že hra vyjde v roce 2014, ale vývojáři se shodli na tom, že to není reálný termín. Ten se posouvá spíš až začátek roku 2015, konkrétně na první kvartál.

Důvodem zpoždění je štědré dotování projektu na síti Kickstarter, kde sbírkovní konto hry již dosáhlo hranice téměř tří a půl milionu dolarů. Kampaň končí za pár dní a autoři z inXile chtějí s bohatším rozpočtem hru vylepšit o další funkce a obsah, což si logicky vyžádá delší tvůrčí čas. "Podpora ze strany fanoušků předčila naše očekávání. Naštěstí ale hru tvoříme modulárním způsobem, takže není problém do ní dosazovat další obsah tak, aby všechno dávalo smysl," zní stanovisko z inXile. Původně mělo na Tides of Numenera stačit devět set tisíc dolarů.

Torment se zpozdí až na rok 2015
i Zdroj: Hrej.cz

Nový Torment má vyjít na PC, Mac a Linux a má duchovně navázat na původní Planescape Torment. Díky většímu rozpočtu se hře dostane například orchestrálního soundtracku od původního skladatele Marka Morgana. Studio si též přizvalo i nové scénáristy, kteří společně poslepují další alternativní větvě hlavního příběhu. Více si připomeňte v našem preview.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama