Schafer odpovídá na dotazy o nové hře
Online mutace magazínu Edge zvěřejnila čtivý rozhovor s hlavou studia Double Fine - Timem Schaferem. Ten se zprvu rozpovídal o Kickstarteru - padla slova kritiky na adresu ostatních studií hledajících snadné peníze a zároveň si Schafer v Kickstarteru jakožto platformy pro financování vývoje vysloveně libuje.
"Schafer si libuje, jaké má dnes vývojář možností pro vydání hry"
Důvodem je především živá komunikace s fanoušky a funkční zpětná vazba - mnozí z vás určitě sami nějaký ten projekt na Kickstarteru podpořili a ti šťastnější jistě i narazili na studia, která pak pilně, alespoň měsíc co měsíc zásobovala fanoušky updaty ze zákulisí. A Schaferovým cílem je tato komunikace probíhající oboustranně.
Nejvýznamnější z celého rozhorovu je ale pravděpodobně část věnovaná distribuci. Schafer si libuje, jaké má dnes vývojář možností pro vydání hry a v souvislosti s nadcházejícím titulem studia - Massive Chalice - komentuje i situaci u nadcházejících konzolí.
Sony se prý nezdráhá jakkoli vycházet vstříc a aktivně komunikuje se studii, například právě s Double Fine, kdežto Microsoft se z indie letargie začíná probírat až nyní. Uvidíme, jak to dopadne s nezávislými tituly na další generaci zařízení, jsme ale každopádně zvědaví, co nám Tim předvede příště.
A co se Massive Challice týče, mrkněte na stránku projektu na Kickstarteru. Taktická tahová fantasy strategie inspirovaná mimo jiné klasickými hrami ze série XCOM a z pera studia Double Fine? To zní více než dobře! Přinášíme také oficiální představující teaser.