Payday 2 vydělává ještě před vydáním
Tohle je ráj, nebo byste snad nechtěli mít produkt, který si hráči kupují a utrácejí za něj peníze ještě před tím, než ho fyzicky dáte do prodeje? Ve hrách to funguje díky předobjednávkám, mikrotransakcím a dalším skopčinám, které když se pěkně zaobalí a mají smysl, určitě zaujmou. Stejně jako v případě Payday 2, na který jsou vývojáři ze Starbreeze náležitě hrdí. Důvod je jasný, úspěch prvního dílu láká k předobjednávkám dvojky a mánie zašla až tak daleko, že už v tuto chvíli nebude Payday 2 ztrátovým projektem.
Pár dní před vydáním totiž zájem hráčů pokryl náklady na vydání hry a všechny další transakce už skáčou do zelených čísel. Séf vývojářů, Bo Andersson-Klint, komentuje situaci celkem jasně: "Dnes jsme ve Starbreeze opět dokázli, že strategie zaměřená na vlastní značky je správná!" A musíme mu dát za pravdu, navíc u her podobného střihu není zrovna obvyklé, aby se dařilo až natolik, snad z toho tedy vývojáři neusnou na vavřínech. Payday 2 dorazí na Steam už 13. srpna, na PS3 a X360 o maximálně tři dny později.