V EA nechtějí být stále online
Zdá se, že se v EA poučili nedávnými neúspěchy a kritikou nutnosti být stále online. Nově toto téma adresoval Peter Moore, který reaguje na fakt, že se během Gamescomu pochlubil tím, kolik nových EA her vyžaduje online funkcionalitu či kolik jich je nějakým způsobem spjato se sociálními funkcemi.
Nyní se však ve svém příspěvku na firemním blogu jal napravit některá tvrzení, my zde uvádíme to nejdůležitější. Moore tvrdí, že ačkoli je dneska prakticky každá hra nějakým způsobem online, ať už kvůli sdílení úspěchů mezi kamarády či třeba kvůli samotnému online hraní, tak to stejně neznamená, že by v EA dělali pouze hry nutně vyžadující být online.
Jedním dechem také dodává, že se v EA nehodlají plošně připojit k F2P vlně – plánují pouze dodávat F2P vlaštovky typu Command & Conquer či Star Wars: The Old Republic.
Toliko tedy k osvětlení situace, která v posledních dnech a po Gamescomu okolo EA panovala. Nám nezbývá než doufat, že s tím offline hraním to bude stále možné, že neuvidíme neustálé noticky pro vytahování platební karty a především, aby k nám od EA stále proudil dostatek kvalitních titulů.