Minecraft bude generovat terén jinak
Čas od času se objeví patch, který neopraví jen chyby, ale kompletně překopá základy mechaniky hry. Vypadá to, že patch 1.7 pro Minecraft bude právě takovou záplatou, po které už nebude nic jako dřív!
Drama stranou, úprava kódu překope systém postupné tvorby krajiny a změny se tak dotknou spíše vizuální stránky hry. Můžeme čekat, že ubyde nekonečných oceánů a naopak se objeví více ostrovů, krajina dostane větší variability, přibyde několik nových biomů (klimatických zón - útesy, jílové hory a sekvojové lesy) a celkově budou na sebe navazovat logičtěji (tedy dejte sbohem sněhu pár kroků od pouště) a kromě toho všeho na hráče čekají nové typy stromů a květin.
Takto vypadá vygenerovaná krajina nyní:
A takto by měla vypadat po patchi 1.7:
Datum vydání patchu zatím nebylo oznámeno, ale pokud vás zajímá více, podívejte se na vývojářský blog.