Multiplayer Dark Souls nebude revoluční
Máte rádi smrt? Prapodivná otázka, že? Ale i tací se mezi námi zřejmě najdou, neboť tisíce podpisů pod peticí za PC verzi prvního dílu Dark Souls mluví za vše. Tisíce a tisíce duší si pak hru také po zásluze koupili a hráli a umírali v ní. A vzhledem k tomu, jakým způsobem byl do hry zakomponován multiplayer, tak si umíme představit také to, že mnozí ani nevěděli, že nejsou úplně sami.
Producent Dark Souls 2, Takeshi Miyazoe, tvrdí, že nechtějí kopírovat ani nijak napodobovat přístupy jiných studií. Autoři chtějí být věrní stylu hry, který nakousli už v díle prvním, podstatou multiplayeru tedy bude sdílení emocí a osamocení. Opět budeme moci například vyvolávat hráče odjinud a vedle toho také DS 2 zdědíchůdci i prvky jiné.
Kolem a kolem, zřejmě se tak díváme na inovaci v mezích zákona, za mě osobně však musím říci, že si stěžovat nemohu. Dark Souls byla výjimečná hra, a ojedinělý přístup k multiplayeru jistě měl na onu výjimečnost jistě vliv. Nebo snad máte opačný názor? Podělte se s námi v komentářích!