Dean Hall láká na překvapení s DayZ

7. leden 2014 17:17 / konfrst.jan@gmail.com / Novinky / Diskuze (20)

Samostatné DayZ je zatím více než úspěšné, a i navzdory faktu, že se jedná o nehotovou hru, slaví skutečně mamutí úspěchy. Dean Hall však na vavřínech neusíná a chystá na hráče další a další věci, jednu z nich se chystá odhalit v březnu na akci zvané EGX Rezzed konající se v anglickém Birminghamu.

Týkat se bude právě DayZ a slibuje překvapení a potěšení pro všechny fanoušky a hráče tohoto nelítostného simulátoru smrti. Připraveno má prý něco skutečně speciálního a dokonce se sám zúčastní živé prezentace před publikem. Na tom ostatně není nic až tak moc zvláštního, jsme však velice napnutí, co tím překvapením bude. Pokud máte nějak návrhy, neváhejte je s námi sdílet!

Na závěr již jen dodáme, že akce EGX Rezzed se věnuje PC, indie a next-genovému hraní a odehrávat se bude 28. – 30. března, prezentace týkající se DayZ se přitom uskuteční již první den výstavy, Dean Hall pak předstoupí před publikum hned následující den. Zůstaňte naladěni!

Zdroj: GamesIndustry International

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
-1
IVIol napsal 8. 1. 2014 v 19.49

yedpodtrzitko: To, že znáš pár "cizích slov" naopak nepřesvědčilo nás...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
yedpodtrzitko napsal 8. 1. 2014 v 19.19

IVIol: Ukazkovy ad hominem, gratuluju. Tim jsi me opravdu presvedcil.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
IVIol napsal 8. 1. 2014 v 19.19

yedpodtrzitko: Navíc je důvod se domnívat, že nějaká pracovní verze OpenGL kódu Army dávno existuje, vzhledem k tomu o jaké jde api (především "povšechně průmyslově" využívané), a že Bohemka je především firma zabývající se vývojem (hry lze u nich chápat víceméně jako levobočka)...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
IVIol napsal 8. 1. 2014 v 19.00

yedpodtrzitko: Je vidět, že toho víš opravdu málo, a jsi zaslepený - v praxi ti mnozí lidé ukáží, že to co ty ze svého laického/teoretického pohledu považuješ za neproveditelné, je pod tlakem dobré nabídky a finančního ohodnocení možné (nikoli jednoduché, ale dost dobře uskutečnitelné)...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
IVIol napsal 8. 1. 2014 v 18.55

IVIol: Mám pocit, že PS4 používá vlastní/upravené/proprietary api OpenGL (XBone to bude mít ale podobně), máš jako pravdu, že to skýtá technická technická úskalí, nikoli však v tomto konkrétním problému, ale ve smyslu celku... A jak jsem už řekl, poptávka/úspěch, spolu s "uzavřeností" DayZ a "přirozeným vývojem" mohou Bohemku popostrčit k tomuto (ze tvého, "trochu se o to zajímám" neuskutečnitelného, pohledu) kroku...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
yedpodtrzitko napsal 8. 1. 2014 v 18.52

IVIol: sofistikovana architektura novych konsoli .))) Nove konsole uz jen obycejna vendor-locked PCcka.
Emulace a nativni beh je uplne neco jinyho. Pochybuju, ze by si nejaka firma troufla na trh uvest hru zavislou na 3rd party emulatoru a navic by tam byly problemy s licenci.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
IVIol napsal 8. 1. 2014 v 18.31

yedpodtrzitko: Je to ten nejmenší problém (linux+OGL) - rozhodně menší než sofistikovaná hw architektura nových konzolí... Např já pod linuxem ve wine rozjedu hry, které virtualizují Dx knihovny pod OpenGL - opravdu to není takový problém jak myslíš...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
yedpodtrzitko napsal 8. 1. 2014 v 17.29

IVIol: treba Valve a trvalo pres rok, nez Source engine portovali na Linux, a to i presto, ze uz mel podporu pro unix-like system (tedy konkretne OS X) a podporu pro OpenGL.
BI ma engine, ktery je windows-only a DirectX only... a dle tvych slov "to neni takovy problem"? O tuhle problematiku se trochu zajimam, takze si o tom rad poslechnu.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
IVIol napsal 8. 1. 2014 v 14.25

yedpodtrzitko: To právě není takový problém, jak si myslíš... Spíš je to o problému "filozofie bohemky", u DayZ se "krapítek" stírá, takže taková domněnka je nejen z toho důvodu na místě (poptávka/úspěch - důvod č.2).

Nahlásit nevhodný obsah

-1
njn napsal 8. 1. 2014 v 14.20

aacid:
Ja netvrdim ze by jich nemelo byt vic. Ale mel by se brat ohled na rozdilnost vybavy hracu. Pokud uz ve hre funguje dobre vybavena a organizovana grupa prezivsich, kera kosi novacky a k te se pripocte jeste obtizna tluba zombiku, bude to mit cerstve spawnutej hrac az prilis tezky, bude to frustrujici. A hra ma nejlepsi grady kdyz je tam co nejvic lidi, potkavaji se a kvalita vybaveni je vyvazena. Pokud se to nevyvazi, tak bude hra jenom o preziti pred zombiky s malou pravdepodobnosti ze tam vubec potkas ziveho hrace.
Vice zombiku je technicky problem, nejaky limitni pocet kerej engine zvladne proste bude faktem. Kdyz bys to chtel kompenzovat zvysenim jejich rychlosti, odolnosti atd, otravis tim zacatecniky, frustrovani bez sance najit nejakej loot se na to vykaslou. A pokud bude hru hrat malo zivejch hracu, ztrati smysl.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
yedpodtrzitko napsal 8. 1. 2014 v 14.15

david: to si nemyslim, jejich engine je jen DirectX only, zatimco PS4 nabizi pouze OpenGL.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
IVIol napsal 8. 1. 2014 v 13.33

david: Hmm... No, člověče, jsem zvědavý....

Nahlásit nevhodný obsah

-1
aacid napsal 8. 1. 2014 v 13.10

asi si spravne nepochopil ako som to myslel. hromady zombie by nemali byt v hre aby si ich mohol hromadne kosit ale aby si sa im musel vyhybat.

realne, v DayZMod neboli zombie ziadna vyzva, nikdy in nebolo vela (hlavne nie vo vojenskych zakladniach) a vedel si im lahko utiect. aktualne je ich extremne malo a so sekerou v ruke su zombie ozaj na smiech.

sila zombie je v mnozstve, tak nech tam to mnozstvo je.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
njn napsal 8. 1. 2014 v 11.33

Zombici su ve hre v poradku. Na rozdil od jinych her se nejedna o zadne mysticke prisery, ale o infikovane lidi. Jejich pritomnost ma logiku. Zatim je jich moc malo, ale ani v budoucnu bych to s nima neprehanel. Hra by mela stat na systemu preziti a interakce mezi hraci. Zombici by meli hrat roli obtezujiciho hmyzu pri ziskavani lootu. Pokud nekdo touzi po koseni zastupu nemrtvych, mel by se venovat jine hre. Prave na tomto stupidnim hernim principu je jich vystaveno vice nez dost.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
aaci napsal 8. 1. 2014 v 10.15

ja by som naopak zombie viac zakomponoval do hry. spravit zombie hordy, ktore by sa pomaly presuvali po mape, mesta by mali byt plne zombie a ked nejaky bandita zastreli niekoho v meste tak by sa mal pripravit na to ze po nom pojdu zombie zo sirokeho okolia.
tiez cim lepsi loot, tym viac zombie by malo byt okolo (taka vojenska zakladna by nemala byt dosiahnutelna solo).

Nahlásit nevhodný obsah

-1
david napsal 8. 1. 2014 v 07.53

ps4 verze?

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Andy napsal 8. 1. 2014 v 02.06

na 100 procent přidají draky...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
IVIol napsal 7. 1. 2014 v 21.42

Spousta věcí by mohla zůstat, včetně názvu (Day"Zero"), jen přidat nějaké ty kanibalistické mechanismy, absence zombie by možná i pomohla technické stránce hry... Osobně bych tedy rád "funkční fyziku" (ohně/požáry) a nemoci/chlad/léčiva...

Co o tom soudíte? Fakt by vám zombie chyběly???

Nahlásit nevhodný obsah

-1
IVIol napsal 7. 1. 2014 v 21.09

Mě tam fakt vadí ty zombie - vkusná hra, na kterou je naroubovaná taková módní proprieta... Já bych to opravdu "předělal" na Cestu McCarthyho... Člověk člověku vlkem... Bastafidli!

Nahlásit nevhodný obsah

-1
yedpodtrzitko napsal 7. 1. 2014 v 20.54

moznost sestrojeni atomove bomby? .)

Nahlásit nevhodný obsah