Expanze do WoW vám zlepší zdraví

10. březen 2014 13:28 / Ondřej Švára / Novinky / Diskuze (24)

World of Warcraft se brzy rozšíří o expanzi s názvem Warlords of Draenor. Přinést má především pozměněný systém léčení a celkově upravenou hratelnost, která se zdravím herní postavy souvisí. 

Bez složitého vysvětlování se dá říct, že se herním postavám defaultně zvětší zásoba zdraví. Informuje o tom zpráva vývojářů na Battle.net. V PvP se zároveň sníží hodnota kritického zásahu a upravena budou i některá kouzla, která mají na vitalitu jedince vliv. 

Celkově má změna blahodárně působit na zážitky z hraní, kdy už nebude tak těžké ve velkém světě Warcraftu přežít. 

Warlords of Draenor byla jako pátá expanze pro World of Warcraft ohlášena loni na BlizzConu. S vydáním se počítá během letošního roku.

Zdroj: Polygon

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
-1
Doomed napsal 15. 3. 2014 v 18.29

1) Fascinuji me lide co hrali nekdy v TBC nebo dokonce ve vanille a mysli si jak hra tehdy stala na spicce, coz neni pravda, hra je propracovanejsi kazdym patchem a datadiskem ziskava vic a vic moznosti, nekdo by namitl ze se hra stava vic casualnejsi, je to sice pravda, ale pokud hru chcete hrat na maximalni mozne urovni jak pvp tak pve, tak to zase tak casual friendly neni. Na odreagovani jednou / dvakrat tydne to jde zapnat a hrat casual mode, ale ne kazdemu to vyhovuje.

2) @Armin: Hra vyjde nejdrive po prazdninach a nejpozdeji, podle posledni zdroju hlavne mmo-champ popr. blizz facebook stranky se pocita spise s variantou ze hra vyjde na konci tohoto roku, cimz si sam blizzard sere do huby, jelikoz rikali ze UZ nikdy nebudou delat raidy na takovou dobu jako bylo ICC nebo Dragon Soul tedy neco kolem 9ti+ mesicu. A take rikali ze datadisk chcou vydavat s mnohem kratsima pauzama, tedy napriklad jednou za rok a ejhle uz jsou to zase dva roky co vyslo MOP. Ti lide co tvrdi ze zlate tbc, zlata vanilla, zlatej wotlk, zlatej cata, zlatej mop... tohle lide vzdy tvrdili a vzdy to tvrdit budou.. jim ta hra v te dobe prisla nejlepsi protoze s hrou zacinali a objevovali jeji kouzla a neznali ji popripade ji hrali tehdy s kamaradama, pro kazdeho neuzajateho hrace co se na to diva z perspektivy je logicky videt ten pokrok, kazdy datadisk je proste lepsi, kazdy datadisk ma tezsi a tezsi bosse i kdyz imo HC Ragnarose na 25ce ve Firelands zatim, zadny boss neprekonal i kdyz Lich King 25hc bez nerfu dala pouze jedna guilda a to legendarni paragon. Celkovej encounter je proste vyvazenejsi a tezsi kazdym patchem, ted zase bude argumentovat nejake hovado ze guildy v TBC progressovali napriklad Black Temple 2 mesice a kdyz se podivate ted tak sice guildy progressuji jen 3 tydny, ale srovnavat skill a attitude lidi ve Vanille, TBC a popripade ze zacatku WOTLKu se skillem / attitude / attendance lidi z Cata a MOP moc nejde, kdyz se podivate na nejlepsi guildu TBC Nihilum pozdeji Ensidie, tak na TSko / Ventrilo tam lide nechodili, vse se psalo do chatu, lide vsechno klikali a celkove byli mimo a kdyz to srovnate ted s nejlepsima guildama jako Method nebo Paragon tak je to uplne neco jineho...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Honza4545 napsal 11. 3. 2014 v 06.30

Armin: Neví a tohle možná ještě neví ani Blizzard.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Armin napsal 10. 3. 2014 v 22.42

Neví někdo náhodou kdy Warlords of Draenor výjde ?

Nahlásit nevhodný obsah

20826294
Nixx napsal 10. 3. 2014 v 22.35

Pro mě je hlavní, že když si chci zahrát WoWko na hodinku po práci, nebo na X hodin o víkendu nějak "vážněji" tak mi má pořád co nabídout, jako casual i jako "hardcore".
To že lidi ubývají je pravda, ale můj názor je, že je to kvůli 1. věku hráčů, 2. F2P hry a ne kvůli kvalitě hry, která je stále super.
Jo TBC bylo fajn, ale po tom, co si člověk zahraje Pandy, ... talenty mi chybí (i když ve výsledku v dobách TBC se stejně víc talent buildů nejelo - každá class a spec měla 1 vyjímečně 2 buildy a to měli všichni, s pár odchylkama), ale spousta mechanismů v TBC je prostě zastaralá a nezábavná. Počínaje lootováním každého moba zvlášť, objektivně je pomalejší, než MoP, RDF (bez kterého už bych si to skoro nedokázal představit) a spousta dalších věcí - achievmenty, mounti od nižších levelů, ...
Ale TBC jsem hrál ještě donedávna, teď už nejsou lidi.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Honza4545 napsal 10. 3. 2014 v 19.11

Nixx: Zase ale musíš brát ohled na to že tenkrát na PTR nebyli raidy teď blizzard dává na PTR každý raid aby otestoval jeho funkčnost a při tom se lidi už učí ho progressovat a věř že tohle dělá hodně guild co se honí za world firstem.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Honza4545 napsal 10. 3. 2014 v 19.11

Nixx: Zase ale musíš brát ohled na to že tenkrát na PTR nebyli raidy teď blizzard dává na PTR každý raid aby otestoval jeho funkčnost a při tom se lidi už učí ho progressovat a věř že tohle dělá hodně guild co se honí za world firstem.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
White napsal 10. 3. 2014 v 19.04

ještě napište novinku, že začal pre-purchase WoD ale spadl jim z toho shop :D

Nahlásit nevhodný obsah

20826294
Nixx napsal 10. 3. 2014 v 17.30

Mitsurugi: Docela dobrý měřítko je doba progressu. SWP trvalo 2 měsíce, ale SoO bylo dole za 20 dní.

SWP:
release: 25.3.2008
KJ World First: 24.5.2008

SoO
release: 10.9.2013
heroic World First: 1.10.2013

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 10. 3. 2014 v 16.56

Jespi: Těžko se dívá objektivně na obtížnost raidu, který jsi byl naposled před spoustou let, kdežto SoO je relativně nová instance.

Editováno: 10. 03. 2014 v 16.57

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Honza4545 napsal 10. 3. 2014 v 16.40

Nevim jak SWP bylo těžké.Neprogressoval jsem nikdy TBC raidy ale mohu ze své zkušenosti říct že heroic siegcrafter je opravdu výzva.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Jespi napsal 10. 3. 2014 v 16.28

Piraten: Jo jo, datadisk, ja vanillu nehrál, takže nemůžu soudit, ale ostatní datadisky jsem hrál všechny a nezlobte se na mě, ale Siege of Orgrimmar nemá se SWP co se týká obtížnosti nic společného...co do obtížnosti to je jak Black Temple

Nahlásit nevhodný obsah

-1
goblin napsal 10. 3. 2014 v 15.50

No, na Wotlku jsem zažil snad nejkrásnější část mého herního života. WOWko bude navždy v mém srdci, ať bude mířit jakýmkoliv směrem. WoD vypadá velmi slušně, co se týče příběhu.

Nahlásit nevhodný obsah

20866138
Piraten napsal 10. 3. 2014 v 15.49

Zagreb:
Jespi napísal, že TBC bol najťažší DATADISK, takže v podstate mal pravdu. Vanilla síce bola podľa mňa ešte ťažšia, ale nebol to datadisk.

Nahlásit nevhodný obsah

20826294
Nixx napsal 10. 3. 2014 v 15.41

Ja bych tomu nerekl primo zjednodusovani, ano hra je pristupnejsi, ale porad si v ni kazdy najde to svoje, kdo touzi po progresu dostane na nejvyssi obtiznost solidni vyzvu, dati muzou sbirat pokemony, a PvE content a pribeh si muze uzit kazdy.
WoWko ale muselo jit smerem k madam, jinak by nemohlo konkurovat F2P srajdam.
Hlavne ale wowko uz neni caspve narocny, jestli to je dobre nebo spatne je vec kazdeho, kdyz mi bylo 15 tak me bavilo 6 hodin denne zkouset pullovat jednoho bosse v SWP a druhy den zas, ale ted po praci si chci zahrat na hodku na 2 a mit celej zazitek a ne jen kousek dungu, takze me to vesmes vyhovuje.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Vilik napsal 10. 3. 2014 v 15.39

Je pěkné, že většinou hodnotí ti co hru již roky nezapnuli a ještě její kompletní hratelnost dávají do rukou dětem. Ať ten flame podpořím, zajímalo by mě, v kolika že to letech začali zrovna to WoW hrát.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Dejjv napsal 10. 3. 2014 v 15.08

Ono se všeobecně tvrdí ze své doby byl LK 25HC nejtežší boss co kdy ve wow byl. Pak přišel Ragnaros 25HC (cata) a opět se o něm tvrdilo to samé. Lidi z opravdu HC guild řikají že obtížnost HC raidu je pořád na stejné úrovni, možná pořád trochu přituhuje :) - to samé jsou i mé osobní zušenosti.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Zagreb napsal 10. 3. 2014 v 14.44

Samozřejmě, že se hra čím dál víc s postupem let zlechčuje... já byl opravil Jespiho příspěvek, TBC nebylo nejtěžší...stará dobrá poctivá Vannila byla nejtěžší a postupně to šlo zkopce. Nikdy nezapomenu na to, jak jsme chodili jedno ID jen jednu jedinou instanci...a v ní jednoho jediného bosse.... Onyxii...a byly jsme rádi, když po 4. IDčkach padla...a jak byli lidi štastní a jásali... morálka dnešních hráčů je otřesná...všechno honem, všechno hned. Chápu to jejich zlechčování, věkový průměr se snižuje, hardcore guildy se zmenšují na 10man, hráči přestávají hrát nebo odchází na free servery. A prostě se hra musí podřídit většině.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Jespi napsal 10. 3. 2014 v 14.37

Bože další zlechčování ? Pořád si stojím za svým a všichni ti datadiskový obhájci na mě dycky útočí, ale řeknu to znovu.... TBC byl nejtěžší datadisk jaký kdy na wow byl...a M'uru a Kil'Jaeden jsou nejtěžší bossové jaké jsem kdy zdolal, nic...NIC ani na 25HC obtížnost se jim nikdy nevyrovná...a ono co si budeme povídat, poctivým progressem sejmou Kaela v T4/T5 eq taky nebyla žádná sranda..

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 10. 3. 2014 v 14.18

Mitelin: Když říkáš, jak je to lehké, tak určitě v pohodě dáváš z guildou Siege of Orgrimmar na Heroic?

Lou: Jenom pár miliónů lidí.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Vilik napsal 10. 3. 2014 v 14.09

Jj, autorovi nafackovat. Bulvár a funguje.

Nahlásit nevhodný obsah