Vývojáři hry Rust pracují na střílečce
Facepunch Studios si od vývoje survival simulace Rust hodlají odpočinou u nové hry Riftlight, kterou popisují jako klasickou automatovou střílečku s lehkými RPG prvky.
V Riftlight si hráči zvolí jednu ze tří tříd - Ranged, Caster a Melee - a vydají se do náhodně generovaných úrovní střílet nepřátele a sbírat loot. Každá třída nabídne trochu jiný způsob boje, zvláštní schopnosti a vývojový strom. K tomu připočtěte co-op až pro 4 hráče a z Riftlight se stává docela dobře znějící hra.
"Chtěl jsem, aby hra byla barevná a odlišná, ne jen černé obrazovky s bílými hvězdičkami," vystvětlil svůj záměr Adam Woolridge z Facepunch Studios udělat hru především zábavnou. Hráči by se neměli ztrácet ve výběru vybavení svých lodiček: "Nejlepší zbraň bude prostě ta, která způsobuje největší poškození."
Riftlight momentálně existuje pouze ve formě rané alfy a na oficiálních stránkách si můžete kromě pěkných concept artů i prohlédnout půlminutové video ze současného stavu hry.