BioShock se objeví na iPhonu a iPadu
Do podmořského města Rapture se necestuje jen batyskafem, ale brzy postačí i novější iPhone či iPad. 2K China se pustila do tvorby portu prvního dílu oblíbené série a první pohledy na hru titul docela vychvalují.
Apple nepovoluje aplikace větší než 2GB, a proto bylo třeba v mobilní verzi snížit grafické detaily hry a titul tak prý přišel například o mlhu, ostré kraje, detailní textury nebo třeba dynamické stíny, obsahem by však měl zůstat totožný původní hře z roku 2007. Ostatně, sami se podívejte na čtyři uvolněné obrázky.
BioShock Mobile se dle novinářů z Polygonu hraje lépe s ovladačem než přes dotykové ovládání, které není pohodlné v akčních momentech, kdy je třeba se pohybovat, mířit, přepínat plasmidy a střílet. Vývojáři se tedy snažil tomuto způsobu ovládání vyjít vstříc většími hitboxy nepřátel a pomocným auto-aimem.
Že je BioShock Mobile ve schopných rukách dokazuje předešlý port studia, XCOM: Enemy Unknown, který se na mobilních platformách hraje velice dobře. Na druhou stranu se jedná o naprosto jiný žánr hry a omezení dotykových platforem, ať ve smyslu výkonnu či zkrátka tím, že postrádá dedikovaná tlačítka, by mohlo BioShocku, který kromě samozřejmého důrazu na snadnost ovládání vsázel i na krásný vzhled, nakonec uškodit.
Hra zatím nemá stanovené datum vydání ani cenu, za kterou si ji hráči budou moci pořídit, ale 2K China říká, že by se BioShock Mobile měl na iTunes objevit do konce léta.