Co změnila beta Battlefiled Hardline?
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Co změnila beta Battlefiled Hardline?

Co změnila beta Battlefiled Hardline?

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

18. 10. 2014 16:29 1
Reklama

Že betaverze není pouhá demoverze, to se snaží dokázat rozhovor serveru VG247 s týmem Visceral Games vyvíjejícím Battlefield Hardline. Steve Papoutsis se rozhovořil o důvodech odkladu hry i o tom, jaký vliv na finální podobu hry bude mít uplynulý otevřený betatest. O našich dojmech se můžete dočíst zde, doporučujeme rovněž Jardův komentář na současnou podobu série.

Autoři slíbili naslouchat komunitě a na základě toho již teď avizují změny ve hře. Nově se dvě znesvářené frakce dočkají vlastní sady zbraní. S arzenálem souvisí i to, že miny a raketomety nepůjde získat tak lehce jako doposud – obě strany je nejprve budou muset nalézt na bojišti nebo obstarat jiným, ne zcela jednoduchým způsobem. Hráči si zkrátka stěžovali na to, že tak jednoduché obstarání si těžkých zbraní, jaké Hardline v betě nabízel, odporuje vizi nastíněné fikce, jakou se hra snaží nastínit. A tak musely výbušniny pryč, alespoň částečně.

Hráči budou nově moci naběhnout k medikovi a akčním tlačítkem se u něj vyléčit, vypadává tak nutnost naříkat do mikrofonu.

Jednou z nastíněných možností je to, že by si hráči vybrali výbavu, kterou bude mít jejích vůz. A dokud jej bude mít jejich tým pod kontrolou, tak ke zvolnému arzenálu bude mít tým i přístup. Snadno by tak šlo situaci na bojišti zvrátit a boje by tak mohly dostat zajímavý sekundární úkol.

Z menších změn Steve vypichuje zmenšení dopadu na mušku hráče, pokud je zrovna pod palbou – autoři se tím chtěli navrátit více k hratelnosti série Bad Company (jejíž oblíbenost DICE stále nechápou). Dále budou nově hráči moci naběhnout k medikovi a akčním tlačítkem se u něj vyléčit, vypadává tak nutnost naříkat do mikrofonu či zkoušet integrovanou komunikaci ve hře.

Kolem a kolem, nezbývá než doufat, že Visceral Games přinesou komplexní a především zábavný zážitek. Beta působila na mnoho hráčů rozpačitě a mnozí tak jistě ocení ten čas navíc, který si vývojáři dopřávají. Nezapomínejme však také, že Battlefield není jen multiplayer a kampaň pro jednoho hráče slibuje přinést zážitek hodný těch nejlepších televizních seriálů současnosti. S časem navíc se to však má samozřejmě tak, že ve finále musí být vidět, že byl k něčemu dobrý, jinak se 31. března nestačí EA divit.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama