Star Citizen představuje FPS mód
Robrets Space Industries mají peněz, že si se Star Citizen mohou dělat, co si zamanou. Jejich původně do otevřeného vesmíru zasazený titul se tak s každou další prezentací mění a aktivně bobtná do galaktických rozměrů. Více než jeden a čtvrt miliardy korun rozhodně není zanedbatelná suma a můžeme tak jen doufat, že se Chris Roberts neodebere kamsi na Bahamy, ale že nám v letech 2016 až 2017, kdy má finální verze hry vyjít, dopřeje skutečně komplexní a zábavný zážitek.
Aktuální novinkou je na výstavě PAX v Austrálii představený FPS modul hry. Ostatně, užití CryEnginu čtvrté generace si o implementaci střelby přímo říká. Podívat se na střílení ve Star Citizen můžete podívat v rovnou téměř desetiminutovém videu. V tom můžeme spatřit čtveřici dobrodruhů vydávajících se na průzkum vesmírné stanice hemžící se nepřáteli. Mrkněte na video a pojďte si spolu s námi přát, ať tento projekt nedopadne podobně, jako dnes již legendární a trampotami provázený Battlecruiser 3000AD od Dereka Smarta.